• NASA renunță la multe din cele 400 de conturi de social media pe care le gestionează
  • Agenția spațială are un plan clar pentru modul în care va renunța la cele mai multe conturi
  • Gary Daines, jurnalist: Agenția are în vedere trei moduri de abordare pentru aceste conturi

NASA simplifică prezența sa pe rețelele sociale pentru o comunicare mai eficientă. Agenția Spațială Americană a anunțat că reduce numărul conturilor sale sociale de la peste 400 la un număr mult mai restrâns, pentru a crea o voce digitală unificată și mai puternică în comunicarea activităților sale spațiale.

Cum regândește NASA strategia

Strategia pe care o vizează agenția spațială are în vedere trei situații:

– Dezactivare pentru conturile care publică lucruri ce pot fi preluate fără probleme în principalele canale ale agenției.

Recomandări

TOM STURRIDGE ESTE IAR SANDMAN
CASELE DE MODĂ MIZEAZĂ LITERAR
ȘEFUL OPEN AI ÎȚI PREZINTĂ NOUL TĂU COLEG
FRIENDS DON'T LIE

– Combinare pentru conținutul conturilor specializate care vor deveni platforme tematice.

– Reformulare pentru câteva conturi care vor fi aliniate noii strategii pe care o are în vedere NASA.

Conturile vor fi evaluate și fie dezactivate, fie integrate în canale mai mari, sau rebranduite pentru a reflecta mai bine inițiativele principale ale agenției.

Planul NASA primește deja critici

Această consolidare face parte dintr-un proiect mai amplu de transformare digitală, urmărind să ofere informații mai accesibile și mai ușor de înțeles pentru publicul general arată jurnalistul Gary Daines.

Erin Winick Anthony, expert în comunicare pe probleme legate de investigația spațiului cosmic, insistă că mișcarea NASA va avea efecte nedorite: Când înlături aceste conturi renunți la posibilitatea misiunilor punctuale de a-și comunica realizările.

Partenerii noștri