• Un influencer pe TikTok poate să câştige din campanii şi 1000 de euro pe o singură postare
  • În România, aplicaţia are peste 4 milioane de utilizatori
  • Trump cedează în faţa celor de la Microsoft care intră în discuţii pentru achiziţia TikTok

Publicitatea negativă este tot publicitate. TikTok arată asta din plin. Donald Trump a fost pornit să interzică aplicaţia în America, din motive de securitate. Trebuie menţionat că Instagram pregăteşte lansarea Reels, o copie TikTok, ce ar avea şanse mari de success, fără TikTok în peisaj. Peste 2 milioane de români au descărcat aplicaţia din februarie până în prezent, depăşind Instagram-ul.

Mih Lovin, Fondator Squad Influencer: ”Instagramul te expune oamenilor care te urmăresc deja, TikTokul te expune nu doar oamenilor care te urmăresc. Vă pot spune că aceeaşi bani pe care îi făceau influencerii din Instagram pot fi aceeaşi bani pe care îi fac influencerii din TikTok, chiar mai bine de atât. Vorbim de la câteva sute de euro la sume care depăşesc evident 1000 de euro pe o postare. Am început focusarea pe platforma TikTok din vara lui 2019 când am intuit că paradigmele în social media se vor schimba, că tipologia de conţinut nu va fi poza, ci va fi video, că tipologia de format va fi scurt, de 15 secunde, nu lung, de peste 1 minut, specific Youtube-ului.”

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Partenerii noștri