- În 1995, Pro TV a schimbat standardele comunicării în România și a generat peste 3 miliarde de euro investiții în programe
- De Ziua Românilor, Pro TV împlinește 25 de ani
- Un sfert de secol în care a redefinit imaginea și cuvântul vorbit în România. Fondatorul Pro TV, Adrian Sârbu, a creat apoi Ziarul Financiar, iar acum dezvoltă universul Aleph
Pro TV a început pe 1 decembrie 1995 într-o țară în care salariul mediu era 60 de dolari. Americanii au fost convinși să facă atunci cea mai mare investiție în România, după fabrica Coca Cola.
Advertisment
Adrian Sârbu, fondator Pro TV, Ziarul Financiar, Aleph: „Această lansare este un semnal că drumul care duce de la dictatură către democrație, de la izolare, la comunicare, de la monopol, la diversitate, concurență și liberă inițiativă, este din ce în ce mai sigur. Pro TV înseamnă într-adevăr cea mai mare investiție de capital străin într-o companie privată din România, dar nu numai atât. Pro TV înseamnă o tenace încercare, o extraordinară încercare de a împlini uriașa nevoie de divertisment a milioanelor de telespectatori români, de a le da puțină bucurie. Noul Pro TV vrea să fie un omagiu adus celor care, în decembrie `89, au ieșit în stradă pentru o televiziune liberă, o televiziune care să respecte așteptările și dorințele publicului.”
Fabrica de vise Pro TV i-a adus în prim-plan pe Florin Călinescu și Andreea Esca. La început, Pro TV emitea în doar 15 orașe.
Recomandări
Pro TV a însemnat cel mai mare laborator de creație media românească din toate timpurile: primele premii de sute de mii de euro, aderarea la NATO, intrarea în UE, ultimul mondial al lui Hagi, primul reality-show – „Vara ispitelor”, primul milion pe Facebook, cele mai mari show-uri de talente și marile seriale de comedie, primele revelioane organizate pentru români în stradă – Pro TV 2000.
Acum 25 de ani, Pro TV a scos țara din cenușiu și a spus că Românii au Talent. #GândeșteLiber merge mai departe într-un mileniu nou, cu Aleph.
Partenerii noștri