• „Barbie” a atins 1,4 miliarde de dolari la box office la nivel global, devenind cel mai de succes film din 2023.
  • Greta Gerwig a spus că este deschisă la idee, dacă poate găsi o abordare potrivită pentru film.
  • Studioul Warner Bros. din Burbank, Los Angeles, și-a sărbătorit centenarul anul trecut.

Șefa Warner Bros, Pam Abdy, a spus că studioul de film ar „adora” să facă „Barbie 2”, după ce filmul regizoarei Greta Gerwig „a aprins publicul din întreaga lume”, scrie BBC News.

Filmul a atins 1,4 miliarde de dolari la box office la nivel global, devenind cel mai de succes film din 2023.

Pam Abdy, co-președintele și CEO al Warner Bros Motion Picture Group, a spus că filmul a „doborât atât de multe recorduri”. Ea a adăugat că se vorbește despre o continuare, dar că în cele din urmă va fi decizia lui Gerwig.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

La începutul acestei săptămâni, Gerwig a spus că este deschisă la idee, dacă poate găsi o abordare potrivită pentru film.

Cu Oscarurile în această duminică, Abdy a spus că „desigur” că a durut faptul că Margot Robbie a ratat o nominalizare pentru cea mai bună actriță și Gerwig pentru cel mai bun regizor. Ea este o „vizionară” și „unul dintre cei mai buni regizori care lucrează astăzi”, a spus Abdy.

Când vine vorba de alegătorii Academiei, Abdy mi-a spus: „Nu vreau să spun că sunt sexiști”. Dar ea își face griji că nu destui dintre ei au vizionat filmul.

Academia a lucrat pentru a-și diversifica cei 10.000 de membri în ultimii ani. Dar este încă o organizație predominant albă, masculină.

Regizorul „Oppenheimer” și-a petrecut cea mai mare parte a carierei cu Warner Bros, filmând trilogia „Dark Knight”, „Inception”, „Dunkirk”, „Interstellar” și alte clasice.

Christopher Nolan pe platourile Warner Bros. pentru „Dark Knight Rises” în 2012

Dar în 2020, Nolan a plecat, furios de decizia companiei de a pune un an de filme noi pe platforma sa de streaming.

Nolan a făcut apoi „Oppenheimer”, favoritul câștigător al premiului Bafta și foarte bine cotat la Oscar, cu Universal, o lovitură amară pentru studioul rival și una de la care se pare că au învățat.

Abdy spune că „nu poate judeca ce făceau” – a fost înainte de vremea ei – dar crede că Warner Bros. încerca să se adapteze „în mijlocul unei pandemii”. Cu toate acestea, ea acceptă că și-a pierdut una dintre cele mai mari vedete și „desigur” ar dori să-l atragă pe Nolan înapoi.

De la asistenta lui DeVito la șefa Warner

Pam Abdy și-a început cariera la Jersey Films, compania din spatele „Pulp Fiction”, mai întâi ca recepționer și apoi ca asistent al lui Danny DeVito. Regizorul și actorul a ales-o, crede ea, pentru că îi plăcea accentul ei puternic din New Jersey.

Ea îl conducea pe DeVito la serviciu în fiecare zi și „când el nu studia versurile, mă strecuram” pe platouri, „pentru a absorbi fiecare lucru pe care îl puteam și să înțeleg cum funcționează fiecare departament și ce trebuie să facă într-o zi”.

„Am învățat totul acolo, chiar am învățat”, spune ea.

Abdy a lucrat în multe roluri de top, inclusiv la Paramount Pictures, MGM și acum Warner Bros. Aceasta o face una dintre cele mai puternice femei de la Hollywood.

Ea și copreședintele ei, Michael De Luca, au fost angajați de Warner Bros în urmă cu mai puțin de doi ani, cu misiunea de a readuce studioul la gloria trecută.

Warner Bros nu a câștigat Oscarul pentru cel mai bun film de la „Argo” în 2013.

Compania face parte din Warner Bros Discovery, proprietară printre alte titluri a media CNN, a canalelor Discovery și HBO. Partea TV a afacerii se confruntă cu o scădere bruscă a veniturilor din publicitate.

Despre femei la Hollywood

Abdy are un palmares bun, inclusiv faptul că a supravegheat filmele câștigătoare de Oscar „The Revenant”, „The Big Short” și „Birdman”. Sfatul ei pentru gloria celei mai bune pelicule este „alegerea celui mai bun regizor”.

Dar, potrivit unui nou raport de diversitate UCLA Hollywood, doar trei regizoare au fost la cârma unor filme cu bugete de 100 de milioane de dolari sau mai mult, comparativ cu 25 de bărbați. Regizorii de culoare primesc încet-încet mai multe oportunități pentru proiecte mai mari, dar femeile de culoare sunt în mod continuu lăsate deoparte.

Abdy numește „frustrant” progresul lent al femeilor în film. Ea spune că totul este despre educarea tinerilor că au „o cale de intrare” în afacere și crede că se întâmplă.

Dar ea recunoaște și că: „Avem mult de lucru”.

Deocamdată, ea și De Luca se bucură de succesul comercial al lui Barbie și i-au blocat pe Margot Robbie și pe compania ei de producție LuckyChap pentru viitoarele filme.

Iar Abdy și De Luca au reintrodus una dintre tradițiile concepute de cofondatorul companiei, Jack Warner, care oferea o cheie de acces în studio vedetei principale.

Recent i-au oferit lui Robbie propria cheie. De Luca găsise unele dintre originale spre vânzare pe eBay. Cheia lui Margot este de fapt cheia lui Marilyn Monroe.

În timp ce se uită la ceremonia de duminică a premiilor Oscar, Abdy spune cu optimism că „există întotdeauna o șansă” ca Barbie să câștige cel mai bun film.

Partenerii noștri