• Usher va cânta duminică la spectacolul de la pauză de la Super Bowl
  • Cel mai probabil nu va câștiga așa de mulți bani.
  • La fel ca actele din trecut, Usher speră probabil să profite de pe urma creșterii fluxurilor de muzică și a vânzărilor de bilete.

Duminică, Usher va interpreta ceea ce probabil va fi cel mai vizionat spectacol muzical live al anului – și abia va fi plătit pentru acesta. Cel puțin nu direct, scrie Business Insider.

Mai mult de 100 de milioane de oameni se conectează la Super Bowl anual, dar performanții spectacolului de la jumătatea timpului nu sunt plătiți, de obicei, mai mult decât rata minimă de sindicat SAG-AFTRA. Pentru Usher, aceasta se ridică la 671,00 dolari pentru performanța în sine, a declarat un purtător de cuvânt al sindicatului.

De asemenea, va fi plătit pentru repetițiile care au precedat seara cea mare – o medie de 1.750 de dolari pe săptămână, pe baza unei săptămâni de lucru de 35 de ore, conform purtătorului de cuvânt al SAG-AFTRA – ceea ce este o nimica toată pentru un superstar. (NFL și sponsorul emisiunii de pauză, Apple Music, fac costuri de producție de milioane de dolari.)

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Acestea fiind spuse, starul R&B nu va concerta din bunătatea inimii sale, ci va culege câteva dintre recompensele financiare care vin cu titlul de interpret de spectacol la pauză.

În primul rând, sunt verificările pentru ofertele de aprobare, în special pentru anunțurile și campaniile din jurul Super Bowl . Uber Eats și BMW au lansat deja reclame cu mesajul „Yeah!”. El este, de asemenea, noua față a colecției de îmbrăcăminte pentru bărbați a lui Skims, brandul lui Kim Kardashian împingând noul său album și, la rândul său, abdomenele – și performanța – probabil împingând vânzările de lenjerie intimă.

În timp ce reprezentanții Usher nu au răspuns solicitărilor de comentarii, se poate aștepta ca stele de mărimea lui să câștige cel puțin șase sau șapte cifre pentru fiecare spot publicitar pentru Super Bowl.

Și apoi există expunerea: performanța sa va fi mult timp pe Apple Music și va acționa în esență ca o reclamă de 13 minute pentru Usher. Cu spoturile de 30 de secunde care costă 7 milioane de dolari , aceasta este o valoare de aproximativ 182 de milioane de dolari.

El va promova albumul său recent lansat „Coming Home” și viitorul său turneu, care începe în august. În ultimii ani, StubHub a raportat că traficul de căutare a crescut cu până la 50% pentru spectacolele de pauză după Super Bowl. Publicitatea s-ar putea dovedi și mai de impact în vânzarea biletelor la concert pentru cineva ca Usher decât pentru evenimente anterioare precum The Weeknd, deoarece a fost în afara reflectoarelor de ani de zile.

Citește și

Partenerii noștri