• Lana Del Rey a pozat pentru campania de Ziua Îndrăgostiților pentru Skims.
  • Lana a pozat în mai multe ipostaze, purtând cele mai bine vândute produse Skims.
  • Lana del Rey a împărtășit pe Instagram un scurt fragment din piesa „Henry, Come On”.

Lana Del Rey devine protagonistă într-o proaspătă campanie de Ziua Îndrăgostiților pentru Skims,
brandul de shapewear al lui Kim Kardashian. Această apariție are loc la doar două zile după ce cântăreața, recent laureată a premiului Grammy, a fost anunțată ca headliner la festivalul Coachella din acest an.

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Fotografiile din campanie, realizate de artistul britanic Nadia Lee Cohen o surprind pe Lana Del Rey purtând cel mai bine vândut body Fits Everybody, setul Sleep cu imprimeu cu inimioare, precum și noua rochie Woven Shine, printre altele.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Citește și

Partenerii noștri