Nu este o geantă, e Le Cagole!

Cool, extrovertită, puțin „exagerată”, cu o înclinație spre dramă si maximalism, cu alte cuvinte – Le Cagole. Acesta este un termen de origine provensală care în argou descrie o femeie cu particularitățile anterior menționate. Și nu, acum nu vorbesc despre acest tip de femeie, ci despre o geantă care împrumută același spirit de a fi.

Inspirat de nostalgia Y2K, care conduce alegerile stilistice și estetice ale generației Z, Demna Gvasalia a lansat geanta în toamna anului 2021. Și de atunci a acaparat atenția tuturor! Ai senzația că design-ul îți este familiar? Ei bine, da! În 2001, Nicolas Ghesquière, directorul de creație de la acea vreme al casei Balenciaga, și-a prezentat prototipul „Motorcycle Bag”, cunoscută ulterior cu denumirea „City Bag”. Modelul a fost confecționat din piele moale, delicată, cu două mânere mici și o bandulieră detașabilă, franjuri și cu o mică oglindă atașată lateral.

In design-ul actual, Gvasalia a preluat unele dintre caracteristicile accesoriului inițial și l-a actualizat pentru a crea Le Cagole, o geantă cu o sliuetă asemănătoare unui croissant.

Asocierea brand-ului cu celebra Kim K, considerată ambasadoarea casei de modă, a asigurat succesul lansării noii campanii Le Cagole. Kim Kardashian a fost portretizată în interiroul casei sale din Calabassas, într-un look all black și cu o versiune verde neon Le Cagole. Rezultatul? Potrivit Highsnobiety, în cele 24 de ore de la lansarea campaniei, s-a înregistrat o creștere cu 325% a căutărilor pentru „Neon Green Bags”. Îl putem numi „efectul Kim”, o confirmare că tot ce atinge, poartă sau deține fondatoarea SKIMS, se transformă în aur, într-un must-have.

Le Cagole s-a impus rapid în lumea modei ca un simbol al originalității, o piesă statement care exemplifică spiritele puternice și inovatoare care definesc estetica Balenciaga în secolul XXI.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Partenerii noștri