• Elon Musk, CEO-ul Twitter, a setat un emoji în formă de ,,poop” drept răspuns automat pentru toate solicitările presei.
  • Elon Musk a scris pe Twitter despre această schimbare duminică dimineață.
  • Nu este prima dată când tendința lui Musk pentru acest simbol a generat reacții adverse.

Elon Musk a oferit vineri o previzualizare a noului plan de relații cu mass-media al rețelei sale sociale, scriind pe Twitter că jurnaliștii care contactează departamentul de presă al companiei vor fi întâmpinați cu un emoji ,,poop” , scrie Daily Mail.

Echipa de comunicare a Twitter a fost tăcută din noiembrie, când a fost decimată în urma concedierilor pe care CEO-ul Elon Musk le-a făcut după ce a cumpărat compania.

Aceasta înseamnă că nu a răspuns la întrebările jurnaliștilor cu privire la niciunul dintre evenimentele care au avut loc de atunci – de la concedierile și demisiile în masă în sine, la schimbările majore ale experienței utilizatorilor, la o serie de controverse care îl implică pe Musk și la anunțul acestuia că va demisiona în cele din urmă.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Acum, adresa de e-mail pentru presă este din nou activă, cel puțin într-o oarecare măsură.

De acum înainte, aceasta va răspunde automat la întrebările jurnaliștilor cu un singur emoji, a anunțat Musk – prin tweet, desigur – duminică.

Zeci de utilizatori Twitter au confirmat că au testat cu succes această funcție, iar mulți dintre ei l-au criticat rapid pe acesta și noua politică.

,,Huh, la fel ca experiența generală a utilizatorilor, atunci” , a scris Charles Rickett, editor video la tabloidul britanic Metro, într-un comentariu care a primit peste 1.600 de aprecieri.

Musk pledează pentru libertatea de exprimare

Musk, care a cumpărat Twitter pentru 44 de milioane de dolari în octombrie, se descrie ca fiind un ,,absolutist al libertății de exprimare” și a încadrat preluarea în termenii protejării exprimării.

Însă multe dintre mișcările sale în această direcție – de la slăbirea practicilor sale de moderare a conținutului până la restabilirea conturilor care fuseseră suspendate pentru încălcarea regulilor – au alimentat îngrijorările legate de siguranță și dezinformare.

Nu este prima dată când tendința lui Musk pentru simbolul urât mirositor a generat reacții adverse.

Anul trecut, el a fost forțat să explice că utilizarea emoji-ului ca răspuns la CEO-ul de atunci, Parag Agrawal, a semnalat că a considerat că afirmația lui Agrawal că roboții au compromis mai puțin de cinci procente din rețea este „un rahat”.

Compania a prezentat tweet-ul ca parte a unui proces care susținea că Musk și-a „încălcat obligațiile” în temeiul acordului de fuziune care a fost încheiat atunci când a acceptat să-l preia.

Partenerii noștri