• Companiile aeriene low-cost au revoluționat piața călătoriilor cu ani în urmă.
  • Aceste companii low cost păreau a fi de partea clientului, adică a cetățenilor.
  • Pe parcursul anilor și, totodată, pe măsură ce tot mai mulți călători au ales serviciile low cost, companiile aeriene au redus tot mai mult spațiul și au augumentat tot mai mult lipsa de respect la cozile de îmbarcare.

Companiile aeriene low-cost au revoluționat piața călătoriilor cu ani în urmă. Confruntate cu prețurile foarte ridicate ale companiilor aeriene tradiționale, care excludeau cea mai mare parte a populației de la accesul la aceste oferte, noile companii au ieftinit piața prin reducerea unor costuri, cum ar fi cele legate de bagaje sau de spațiul dintre scaune.

Aceste companii low cost păreau a fi de partea clientului, adică a cetățenilor. Dar nimic mai departe de adevăr: în realitate sunt interesați doar de profit, iar majoritatea populației globale preferă să călatorească low cost, unii pentru că au mai puține resurse (și, de ce să nu o spunem, alții pentru că sunt mai zgârciți). Pe parcursul anilor și, totodată, pe măsură ce tot mai mulți călători au ales serviciile low cost, companiile aeriene au redus tot mai mult spațiul și au augumentat tot mai mult lipsa de respect la cozile de îmbarcare.

Acest lucru este confirmat de ultima întâmplare în care a fost direct implicată compania Ryanair . O femeie s-a plâns pe Twitter că picioarele nu îi încap, așa cum se poate vedea în fotografia pe care a încărcat-o, iar răspunsul companiei a fost uluitor.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Comentariul postat pe Twitter a avut un ton ironic, râzând de ea însăși. Ceea ce nimeni nu și-ar fi putut imagina era că însăși compania va răspunde în bătaie de joc, nerespectându-și propriul client. „Haideți, îndoiți genunchii„, a citat-o Ryanair, însoțind mesajul cu aplauze care nu au făcut decât să înrăutățească imaginea companiei.

Comunitatea de twitteriști s-a revoltat față de Ryanair. Unii le-au reproșat că în loc să glumească pe rețelele de socializare, ar trebui să rezolve problemele care îi afectează cu adevărat pe oameni.

Partenerii noștri