Locul de unde a pornit Revoluția din ’89 – Timișoara – este azi locul care îi separă pe români. Un afiș publicitar a creat controversa.

Diversitatea înseamnă să lucrăm cu cele mai exotice persoane. Moldovenii, de exemplu”. E mesajul gândit de Vitesco Technologies – companie germană care distribuie mașini.

Problema e că imaginile cu panoul s-au viralizat pe net și mulți dintre români au considerat că mesajul e nepotrivit – pentru că e o insultă si că incită la ură.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Compania va retrage mesajul

Managerul de branding al companiei a răspuns pe reddit că a copiat ideea din Germania, unde era folosit cuvântul „bavarezi”.

În Banat am ales moldovenii, în cea din Iași oltenii/ardelenii, în cea din Sibiu bănățenii. Umorul e apanajul oamenilor inteligenți cu care lucrăm și vom lucra. Sunt moldoveancă și mândră de originea mea”, a reacționat Alina Bratu, manager de comunicare și branding Vitesco.

Cu toate astea, compania a anunțat că va retrage mesajul – nu imediat, ci peste câteva zile.

Partenerii noștri