• Mark Zuckerberg vrea să le ofere creatorilor de conținut mai multe modalități de a câștiga bani pe Instagram.
  • Este vorba despre mai multe instrumente prin care pot câştiga banii, pe cont propriu sau promovând serviciile şi produsele brandurilor

Mark Zuckerberg vrea să le ofere creatorilor de conținut mai multe modalități de a câștiga bani pe Instagram, pe cont propriu sau promovând serviciile şi produsele brandurilor, scrie Business Insider.

Mark Zuckerberg a anunțat trei noi instrumente pe care Instagram le va lansa în viitor şi care vor putea fi folosite de creatorii de conţinut pentru a-şi creşte veniturile.

Construirea unei piețe care să conecteze brandurile și creatorii pentru distribuirea de conținut sponsorizat

O aşa-zisă piaţă organizată de Instagram, în care îşi vor da întâlnire creatorii şi brandurile, este una din ele. Astfel, brandurile vor găsi şi vor putea alege creatorii de conținut potriviţi pentru răspândirea şi promovarea mesajelor de marketing sau a produselor vândute. Deși acest lucru era deja practicat de creatorii de conținut și de branduri, legătura dintre cele două părţi va putea fi în acest caz intermediată şi controlată de Instagram.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Creator shop

Creator shop este o altă nouă funcție care va fi introdusă. Aceasta va permite creatorilor de conţinut să vândă produse direct din pagina proprie de profil.

Affiliate marketplace

Un alt instrument anunțat de Mark Zuckerberg este Affiliate marketplace. Este vorba despre un instrument clasic de marketing afiliat, prin care creatorii vor putea câştiga un procent din produsele pe care le promovează.

Şeful Facebook nu a precizat, concret, când vor fi implementate noile funcţii de monetizare ale Instagram.

Partenerii noștri