• Compania de browsere web Opera a declarat luni că va permite adrese web bazate doar pe emoji.
  • Integrarea face parte dintr-un parteneriat cu Yat, o companie care vinde URL-uri cu șiruri de emoji în ele.
  • Muzicienii se numără printre primii care au adoptat Yats.

Compania de browsere web Opera a declarat luni că va permite adrese web bazate doar pe emoji „pentru a aduce un nou nivel de creativitate pe internet.” Integrarea face parte dintr-un parteneriat cu Yat, o companie care vinde URL-uri cu șiruri de emoji în ele.

„Au trecut aproape 30 de ani de când world wide web a fost lansat pentru public și nu au existat prea multe inovații în spațiul weblink-urilor: oamenii încă includ .com în URL-urile lor”, a declarat Jorgen Arnesen, vicepreședinte executiv pentru mobil la Opera.

Paginile Yat sunt domenii unice generate atunci când cineva achiziționează un șir de emoji (care se numește la rândul său Yat). Proprietarul unui Yat poate crea un NFT al șirului lor de emoji, iar compania intenționează să le permită în cele din urmă utilizatorilor să își conecteze Yat-urile la plăți electronice. Potrivit companiei, muzicienii se numără printre primii care au adoptat Yats; de exemplu, pagina Yat a cântăreței Kesha este formată din emoji Rainbow Rocket Alien, care redirecționează către site-ul ei Kesha’s World.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Yat-ul, o identitate online

Ca orice URL de pe internet, Yats pot redirecționa către un alt site. Directorul general Naveen Jain crede că Yat este, în cele din urmă, un produs de confidențialitate pe internet. Acesta dorește ca oamenii să își poată folosi Yat-urile în orice mod în care pot folosi acum o identitate online, fie că este vorba de a face plăți, de a trimite mesaje, de a găzdui un site web sau de a se conecta la o platformă.

Partenerii noștri