• Pink Floyd s-au alăturat luni, 30 mai, aplicației TikTok.
  • Ziua de 30 mai marchează, de asemenea, exact 50 de ani de când Pink Floyd a intrat în studio pentru a începe să înregistreze albumul lor de referință „The Dark Side Of The Moon”.
  • Cu toate că la început aplicația părea să fie adresată tinerilor, TikTok a explodat în popularitate și are acum peste un miliard de utilizatori activi lunar în întreaga lume.

Pink Floyd s-au alăturat luni, 30 mai, aplicației TikTok. Ziua de 30 mai marchează, de asemenea, un moment important în istoria trupei. Se împlinesc exact 50 de ani de când Pink Floyd a intrat în studio pentru a începe să înregistreze albumul lor de referință „The Dark Side Of The Moon”, care a fost lansat în 1972, scrie NME.

Cu toate că la început aplicația părea să fie adresată tinerilor, TikTok a explodat în popularitate și are acum peste un miliard de utilizatori activi lunar în întreaga lume. O nouă cercetare publicată în revista Addictive Behaviors evidențiază faptul că unele persoane pot dezvolta o dependență patologică față de platformă.

Loialitatea publicului este uimitoare: potrivit rețelei însăși, utilizatorul mediu al TikTok intră în aplicație de 7 ori pe zi și petrece 39 de minute pe zi pe ea.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Cum îmbătrânește TikTok-ul?

Principala revendicare a platformei din partea mediului de afaceri este un public tânăr: 40% dintre utilizatori au sub 18 ani. Există trei lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere aici:

  • În primul rând, există multe afaceri (evenimente, îmbrăcăminte, educație etc.) în care adolescenții sunt publicul potrivit.
  • În al doilea rând, segmentul de 14-24 de ani este foarte subestimat de afaceri. Pe de o parte, ei au banii lor (de la părinți sau de la joburi part-time). Pe de altă parte, fiind o generație proactivă, aceștia le oferă părinților idei: unde să meargă în vacanță, unde să comande mâncare, de unde să cumpere produse electronice.
  • În al treilea rând, Facebook, Twitter și Instagram au început, de asemenea, ca rețele de studenți. Și apoi inevitabilul s-a întâmplat peste tot – studenții și copiii au crescut odată cu platforma. Același lucru se va întâmpla și cu TikTok. Adolescenții vor crește, ca răspuns, rețeaua va dobândi noi funcționalități și vom obține o nouă rețea universală. Principalul lucru este că loialitatea publicului față de acest serviciu va crește vertiginos și acesta este aproape un nou Instagram.

Partenerii noștri