• Twitter, sub conducerea lui Elon Musk, a pus capăt, în mod discret, aplicării politicii sale de dezinformare COVID.
  • Simpla interzicere a anumitor tipuri de conținut nu îi va ajuta pe oameni să găsească informații bune.
  • Acest lucru nu îi va face să se simtă mai încrezători în ceea ce aud de la furnizorii lor de servicii medicale.

Twitter, sub conducerea lui Elon Musk, a încetat în mod discret aplicarea politicii sale de dezinformare COVID, ceea ce a stârnit îngrijorarea experților în domeniul sănătății și al mass-mediei cu privire la efectul acestei măsuri asupra eforturilor de combatere a virusului încă răspândit, cum ar fi vaccinarea.

Mai mulți utilizatori au semnalat faptul că a fost făcută o actualizare de o singură frază a regulilor online ale Twitter, în care se menționează: ,,Începând cu 23 noiembrie 2022, Twitter nu mai aplică politica de informare înșelătoare COVID-19″.

Apărând pe platforma de microblogging Twitter, Dr. Simone Gold, un fost medic de urgență, a scrisTwitter a încetat să mai aplice politica de dezinformare COVID-19 începând cu 23 noiembrie. Această politică a fost folosită pentru a reduce la tăcere persoanele din întreaga lume care au pus la îndoială narațiunea mediatică din jurul virusului și a opțiunilor de tratament. O victorie pentru libertatea de exprimare și pentru libertatea medicală!”.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Vești proaste”, a scris pe Twitter epidemiologul Eric Feigl-Ding, care i-a îndemnat pe oameni să nu fugă de Twitter, ci să rămână și să susțină informații corecte despre virus. Rămâneți oameni buni – NU le cedați piața orașului!”. Între timp, virusul continuă să se răspândească, după cum a raportat PTI.

Dr. Ashish Jha, coordonatorul COVID-19 de la Casa Albă, a declarat marți că problema dezinformării COVID-19 este mult mai mare decât o singură platformă și că, oricum, politicile care interzic dezinformarea COVID nu sunt cea mai bună soluție. Luând cuvântul marți la un forum al Fundației Knight, Jha a declarat că dezinformarea cu privire la virus s-a răspândit din mai multe motive, inclusiv incertitudinea legitimă cu privire la o boală mortală.

Simpla interzicere a anumitor tipuri de conținut nu îi va ajuta pe oameni să găsească informații bune și nici nu îi va face să se simtă mai încrezători în ceea ce aud de la furnizorii lor de servicii medicale, a spus el.

Partenerii noștri