- Noul abonament „high-end” costă 500$ și este numit provizoriu Tinder Vault.
- Reprezentanții Tinder spun că noul serviciu va oferi „o experiență și mai distractivă”.
- 40% dintre utilizatorii generației Z la nivel global spun că își doresc relații pe termen lung.
O relație de lungă durată este visul oricui și se pare că acesta este și obiectivul numărul unu al utilizatorilor Tinder. Totuși, aplicațiile de dating nu reușesc să îți găsească marea dragoste. Pentru a veni și mai mult în ajutorul celor care își caută iubirea, Tinder mai lansează un abonament, unul premium.
Compania vrea să îți pună la dispoziție un nou abonament „high-end”, de nu mai puțin de 500 de dolari pe lună. Numit provizoriu Tinder Vault, reprezentanții companiei spun că noul serviciu va oferi „o experiență și mai distractivă” și „potriviri de calitate” pentru utilizatorii „exclusivi”. Acest ultim produs pare să facă parte din planul aplicației de dating de a-și crește profiturile, care în ultimul timp au tot fost în scădere. Când a fost întrebat despre impactul pe care noul abonament l-ar putea avea, CEO-ul interimar al Tinder, Bernard Kim, a lăsat să se înțeleagă că Tinder speră că Tinder Vault este o modalitate de a crește profiturile companiei, făcând apel la dorințele romantice ale bogaților.
40% dintre utilizatorii generației Z la nivel global vor relații pe termen lung
40% dintre utilizatorii generației Z la nivel global spun că își doresc relații pe termen lung, care necesită dedicare. Ei vor dragoste și conexiune, însă nu ar putea găsi asta într-o aplicație de dating, arată datele disponibile. Sondajele arată că majoritatea caută relații pe termen lung. Tinder însuși susține că aceste relații sunt visul oricărui membru al aplicației. Totuși, nici Tinder, nici alte aplicații de dating, nu publică vreodată date despre cât de mulți dintre utilizatorii lor găsesc astfel de relații prin intermediul acestor platforme.
Citește și