TikTok introduce abonamentul cu plată pentru cei care nu vor să vadă reclame. Care sunt costurile

După ce Meta a anunțat că va lansa abonamente contra cost pentru cei care vor o experineță fără reclame pe Facebook şi Instagram, TikTok nu a întârziat să gândescă produse asemănătoare.

Costul abonamentului

Reclamele sale sunt generatoarele de venit, ele apărând strecurate printre clipurile pe care dai swipe. Cei de la Android Authority au scormonit în codul aplicaţiei TikTok, sugerând că platforma testează un abonament lunar cu subscripţie. În prima fază vă costa 4.99 dolari pe lună şi va elimina reclamele.
Cei de la TikTok au confirmat pentru TechCrunch că testează cu adevărat un abonament fără reclame, dar numai pentru piaţa vorbitoare de engleză din afara SUA deocamdată. TikTok a integrat recent reclame în rezultatele căutărilor sale. De văzut totuşi dacă un abonament poate ţine loc de venituri generate din reclame şi câţi oameni sunt dispuşi de fapt să plătească pentru TikTok.

Modelul există deja, pentru YouTube, Linlkedin şi X. La YouTube, din cei 2.7 miliarde de utilizatori activi, 80 de milioane plătesc pentru abonamentul fără reclame. Am aflat că abonamentul Facebook sau Instagram ar costa 10 euro pe lună sau 13 euro pe lună cu tot cu comisioane.

TikTok este una dintre cele mai mari platforme de socializare din lume, cu 1.7 miliarde de utilizatori activi lunar şi cu o predicţie a veniturilor din reclame de 18 miliarde de dolari doar în 2023. În 2022, Tik Tok a generat 11 miliarde.

Citește și

Exit mobile version