• Sidus Studio X, companie sud-coreeană, a creat un influencer virtual.
  • Rozy le comentează urmăritorilor la postări, iar unii cred că este reală.
  • Anul acesta se estimează că Rozy va aduce companiei un profit de 1.5 mld. $.

Rozy este primul influencer virtual și vine din Coreea de Sud. Ea a depășit 130.000 de urmăritori pe Instagram, iar mulți dintre ei cred că este o persoană reală.

Sidus Studio X, compania care a lansat-o pe Rozy, spune că ea este un mixt între inteligență artificială, un robot și realitate.

Cert este că Rozy are mereu machiajul impecabil, haine sunt din visele unui creator de modă, călătorește peste tot, cântă, dansează și face modeling. Tehnologia CGI (imagini generate de un computer) din spatele lui Rozy nu este nouă.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Aceasta este omniprezentă în industria de divertisment de astăzi, unde artiștii o folosesc pentru a crea personaje realiste non-umane în filme, jocuri pe calculator și videoclipuri muzicale. Dar abia recent a fost folosită pentru a crea influenceri.

Am creat-o pe Rozy la începutul acestui an, și ne-am stabilit ținte curajoase. Să aibă peste 100.000 de urmăritori până la sfârșitul anului, să vândă de peste 1 miliard de won și, din fericire, ne-am atins ambele țeluri, a spus Seungyup Baik, CEO Sidus Studio.

Partenerii noștri