• YouTuberul Charlie ‘Cr1tikal’ White și-a provocat urmăritorii cu o provocare aparent irealizabilă.
  • Practic, provocarea constă în completarea jocului Halo 2 în modul de dificultate „Legendary” și cu o serie de modificatori care cresc și mai mult nivelul provocării.
  • Este o provocare aproape imposibilă pentru majoritatea muritorilor, dar și o scuză bună pentru a readuce în actualitate acest joc clasic.

YouTuberul Charlie ‘Cr1tikal’ White și-a provocat urmăritorii cu o provocare aparent irealizabilă. Creatorul american de conținut s-a angajat să plătească 20.000 de dolari persoanei care reușește să bată jocul video Halo 2 în modul de dificultate maximă fără să moară o singură dată, anunță La Vanguardia.

„Este practic imposibil”, spune revista de specialitate PCGamesN, care oferă detalii despre această provocare. Practic, provocarea constă în completarea jocului Halo 2 în modul de dificultate „Legendary” și cu o serie de modificatori care cresc și mai mult nivelul provocării, de exemplu, făcând inamicii să aibă mai multă energie sau reducând cantitatea de muniție a armelor jucătorului.

Youtuberul a oferit inițial 5.000 de dolari

Provocarea pe care Cr1tikal a adus-o este cel puțin curioasă. Cunoscut sub numele de nivelul de dificultate Legendary All Skulls On (LASO), există de mult timp o fascinație în rândul comunității de jucători pentru acest nivel de dificultate aproape imposibil de atins. De fapt, în urmă cu cinci ani, un utilizator Reddit a susținut că l-a învins, dar a mărturisit, de asemenea, că decesele pe care le-a suferit pe parcursul jocului „se ridică la trei cifre”.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Site-ul specializat Kotaku explică faptul că youtuberul Cr1tikal a început prin a oferi 5.000 de dolari persoanei care va învinge Halo 2 pe acest nivel de dificultate, dar la scurt timp a adăugat încă 15.000 de dolari la recompensă deoarece, potrivit creatorului de conținut, este „cea mai grea provocare disponibilă în prezent în orice joc”. Mai mult, el susține că 99% dintre cei care îl încearcă nu reușesc să treacă de primele momente de joc.

Este o provocare aproape imposibilă pentru majoritatea muritorilor, dar și o scuză bună pentru a readuce în actualitate acest joc clasic de tip first-person shooter, lansat în 2004 pentru primul Xbox.

Partenerii noștri