- Companiile au creat influenceri generaţi pe computer.
- Influencerii virtuali au milioane de urmăritori.
- Influencerii reali nu-i văd ca o ameninţare, dar spun că e doar începutul.
Te-ai gândit vreodată că cel pe care-l urmăreşti pe Facebook sau Instagram nu e o persoană reală? Cu peste jumătate din populaţia planetei în social media, era doar o chestiune de timp până când companiile de publicitate, brandurile, să propună influenceri creaţi din imagini generate de computer şi algoritmi de inteligenţă artificială.
Advertisment
Lil Miquela e influencer virtual cu milioane de urmăritori. Are piese lansate pe Spotify şi a apărut pe coperţile revistelor de modă. KFC l-a readus la viaţă pe celebrul colonel Harland Sanders, iar casa de modă franceză Balmain (Balman) foloseşte trei modele virtuale.
Avem şi noi un influencer virtual, sub numele de Ana Tobor. Mih Lovin nu se simte ameninţat, dar crede că acesta e doar începutul.
Recomandări
„Ei trebuie văzuţi în primul rând ca o formă nouă de a transmite un mesaj, nu neapărat ambalat în ideea de influence. Respectiv de a fi o interfaţă umanoidă. Concurenţa dintre ei doi, dintre cele două categorii, nu este atât de mare în momentul de faţă, este doar o poveste interesantă-n piaţă. 0 E un început care e timid din punctul meu de vedere, raportat la ce o să fie în viitor”, spune Mih Lovin.
- Weekendul aduce filme pentru toate gusturile. Premiere pline de emoție, acțiune și tandrețe te așteaptă pe marile ecrane
- Ce se întâmplă în online? TikTok elimină filtrul „Chubby” după acuzații de body shaming
- Spune DA în paradis! Care sunt cele mai spectaculoase destinații pentru nunta ta de vis
- Care e trendul? Vitamin T: Vacanțele devin investiții pentru sănătate și longevitate
- Weekendul aduce filme pentru toate gusturile. Aventură clasică Disney, acțiune intensă și o biografie emoționantă te așteaptă pe marile ecrane.
Partenerii noștri