Metaverse vrea să convingă lumea că nu este doar pentru copii

Metaverse vrea să convingă lumea că nu este doar pentru copii. Acesta a fost anul în care am acordat atenţie metaversului, care, în câteva luni scurte, a trecut de la un termen ştiinţifico-fantastic inventat cu zeci de ani în urmă la un concept mainstream care îi face pe investitorii în tehnologie să dea bani şi pe futurişti care salivează la perspectiva ca ficţiunea să devină realitate.

În doar câteva luni, termenul de Metaverse a trecut de la unul științifico-fantastic ciudat, la un concept mainstream care îi face pe investitorii din tehnologie să investească bani și pe pasionații de futurism, să saliveze după ideea că ficțiunea va devini realitate.

„Următorul lucru important este Metaversul”

Unii dintre cei mai deştepţi oameni din lume au venit anul acesta să spună că următorul lucru important este metaversul.

De asemenea, a dat naştere unei pieţe pentru o mulţime de imitatori, aspiranţi şi directori, care au ratat în mod clar tendinţa şi acum se străduiesc să valorifice toate lucrurile legate de metavers.

În mijlocul zgomotului, există mai multe companii cu promisiuni legitime în metavers şi nu sunt numele dominante ale Big Tech de astăzi.

Companiile de jocuri online Roblox şi Epic Games sunt în fruntea listei

Ambele au construit deja lumi virtuale, în care milioane de oameni socializează, se joacă şi iau parte la o economie digitală. Unii participanţi chiar îşi câştigă existenţa în interiorul acestor metaverse unde îşi vând produsele digitale.

În timp ce majoritatea jucătorilor Roblox sunt tineri, compania a dezvoltat mai multe funcţii pentru a atrage utilizatorii mai în vârstă, cum ar fi părţi restricţionate de vârstă ale metaversului care pot găzdui conţinut pentru adulţi. În timpul pandemiei, angajaţii Roblox care lucrează de acasă au creat o versiune virtuală a sediului lor în cadrul aplicaţiei pentru a găzdui întâlniri între ei, încorporând detalii distincte, cum ar fi tablele albe din sălile de conferinţe. Şi-au organizat chiar şi petrecerea de vacanţă din 2020 în metaverse.

Conținut dedicat adulților, în Metaverse

Roblox a dezvoltat mai multe funcții pentru a atrage utilizatorii mai în vârstă, cum ar fi crearea unor părți restricționate de vârstă ale metaversului care pot găzdui doar conținut pentru adulți, a spus Donato.

Mai mult decât atât, în timpul pandemiei, angajații Roblox care lucrează de acasă au creat o versiune virtuală a sediului lor în cadrul aplicației pentru a găzdui întâlniri între ei, recreând toate detaliile din sălile de conferințe. Și-au organizat chiar și petrecerea de sfârșit de an 2020 în metaverse.

„Cred că vom intra în acea fază, a lucrurilor pe care le pot face – interacțiuni sociale pe care le-aș putea avea – care pur și simplu nu ar fi posibile în lumea reală”, a spus Donato, potrivit CNBC.

Exit mobile version