- Instagram va permite în curând utilizatorilor să se aboneze la creatorii lor preferați pentru a avea acces la conținut exclusiv.
- Rețeaua de socializare încearcă această experiență cu un număr mic de creatori și influenceri, 10 mai exact, printre care baschetbalistul Sedona Prince și olimpicul Jordan Chiles.
Într-o postare pe blog, Instagram a spus că lansează un test de abonamente, urmând să fie adăugați mai mulți creatori în săptămânile următoare. Creatorii pot selecta prețul nivelurilor de abonament, variind de la 0,99 USD la 99,99 USD pe lună. În esență, utilizatorii vor plăti această taxă lunară pentru a accesa conținut, cum ar fi live-uri sau story-uri doar pentru abonați. Ei vor primi, de asemenea, o insignă violet după numele lor de utilizator care arată statutul lor, creatorilor, potrivit Pocket-lint.
Instagram i-a spus lui TechCrunch că nu va lua o parte din veniturile creatorilor din abonamente până în „cel puțin 2023”.
Șeful Instagram, Adam Mosseri, a descris aceste abonamente drept „una dintre cele mai bune modalități”, prin care influencerii pot genera venituri. Între timp, Mark Zuckerberg, CEO al Meta, care deține Instagram, a scris într-o postare pe Facebook, că este ”încântat să continue să construiască instrumente pentru ca influencerii sau creatorii de conținut să își câștige existența făcând lucruri creative”.