Instagram va lansa abonamente pentru influenceri

La începutul acestui an, Instagram a declarat că va explora ideea de abonamente pentru creatori, iar ulterior a fost văzută dezvoltând o funcție care ar oferi Povești exclusive, vizibile doar pentru abonamentele unui creator. Se pare că Meta este pregătită să lanseze abonamentele de creator în teste mai ample.

Potrivit a două servicii terțe de informații despre aplicații, Instagram a adăugat recent în aplicația sa din SUA opțiuni de achiziție în aplicație care sunt destinate „Abonamentelor Instagram”, scrie techcrunch.

Atât Sensor Tower, cât și Apptopia urmăresc ecosistemul aplicațiilor mobile, ceea ce include, printre altele, monitorizarea mișcărilor de grafice, implicarea în aplicații și colectarea de date de informații de marketing pentru aplicații. Dar ele urmăresc și alte modificări mai puțin vizibile pe care aplicațiile tind să le facă , cum ar fi rescrierea descrierilor din App Store, schimbarea capturilor de ecran sau, ca în acest caz, adăugarea de noi achiziții în aplicație la listele din App Store.

Sensor Tower confirmă că prima achiziție în aplicație „Instagram Subscriptions” a fost adăugată la lista din App Store din SUA la 1 noiembrie, la prețul de 4,99 dolari. Achiziția în aplicație de 0,99 dolari a fost adăugată câteva zile mai târziu, pe 3 noiembrie.

Instagram a fost deschis în legătură cu planurile sale de a-și extinde setul de instrumente pentru creatori pentru a include lucruri precum abonamente și chiar NFT-uri, pe măsură ce lucrează pentru a-și face platforma mai prietenoasă pentru creatori.

În cazul abonamentelor, ideea este că fanii ar putea plăti o taxă mică, continuă, pentru acces exclusiv la conținut exclusiv de la creatorii lor favoriți.

Instagram a dezvăluit, de asemenea, că abonații vor primi o insignă specială de membru și vor avea acces la videoclipuri live exclusive, pe baza unor evoluții interne pe care le-a descoperit în aplicație.

Exit mobile version