Încercarea Twitter de a concura cu OnlyFans a fost oprită din cauza avertismentelor privind siguranța copiilor

Încercarea Twitter de a monetiza conținutul pentru adulți de pe platformă și de a apărea ca un concurent al OnlyFans a fost oprită deoarece compania nu a putut aborda problemele legate de abuzurile sexuale asupra copiilor, a dezvăluit un nou raport.

În aprilie, Twitter – care se află în prezent într-o bătălie juridică în curs de desfășurare cu șeful Tesla, Elon Musk – avea în vedere posibilitatea de a permite creatorilor de conținut pentru adulți de pe platforma de microblogging să vândă abonamente plătite similare cu OnlyFans, a relatat The Verge.

În ultimii ani, Twitter a testat și a implementat funcții exclusive pentru creatorii săi, cum ar fi spațiile cu bilete”, care permit utilizatorilor să taxeze ascultătorii pentru produsul său audio asemănător cu Clubhouse, precum și funcția Super Follows, prin care utilizatorii pot oferi abonamente speciale, cu conținut non-sexual, pentru adepți. când a fost anunțat Super Follows, acesta a fost comparat cu alte instrumente de plată directă utilizate pe platforme precum Patreon, buletine informative pe servicii precum Substack, precum și cu modul în care se cumpăra conținut prin OnlyFans.

Explorarea oportunităților de finanțare a audienței, precum Super Follows, va permite creatorilor și editorilor să fie susținuți direct de către publicul lor și îi va stimula să continue să creeze conținut pe care publicul lor îl iubește, declarase Twitter pentru The Independent. Acum, o investigație a The Verge, bazată pe documente scurse și interviuri cu angajați, a dezvăluit că Twitter a adunat o echipă roșie de 84 de persoane în aprilie pentru a testa sub presiune decizia de a permite creatorilor adulți să monetizeze pe platformă, concentrându-se în mod special pe modul în care Twitter ar trebui să facă acest lucru în siguranță și în mod responsabil.

Echipa implicată în noul proiect, numit ACM: Adult Content Monetization (Monetizarea conținutului pentru adulți), ar fi găsit mai multe oportunități. Deși nu este clar ce fracțiune din banii obținuți de utilizatori a fost planificată să fie luată de Twitter ca o reducere, a fost clar că există o mulțime de venituri care pot fi obținute prin ACM. 1,2 miliarde de dolari au fost veniturile nete ale OnlyFans în 2021, de exemplu, iar compania se așteaptă să crească la 2,5 miliarde de dolari în 2022.

Cu toate acestea, echipa Twitter a semnalat mai multe riscuri, în special în ceea ce privește capacitatea sistemelor platformei de a detecta exploatarea sexuală a copiilor și nuditatea non-consensuală.

Exit mobile version