- El are 30 de ani și este un artist AR care creează filtre pentru TikTok.
- Efectele sale au peste un miliard de vizualizări, dar nu primește nicio compensație.
- Effect House este un instrument de AR folosit de TikTokerii care doresc să creeze filtre pentru aplicația de partajare video.
Ilias Pistopoulos este un designer grafic cu o diplomă în inginerie și, în ultimii patru ani, a creat efecte de realitate augmentată – cunoscute și sub numele de filtre – pentru Facebook, Instagram și, mai nou, TikTok.
Pentru el, AR este cea mai puternică evoluție tehnologică. Anul trecut, a avut ocazia să fac parte dintr-un test privat de efecte beta pentru Effect House, un instrument de realitate augmentată folosit pentru a crea cu ușurință efecte pentru TikTok, așa că a fost alături de platformă încă de la început.
Aceasta l-a ajutat să creeze filtre virale pentru animale, precum „Maxwell The Cat”, „Maxwell In The Sky” și un filtru „Capybara” bazat pe sunetul popular de pe TikTok. Filtrele pot fi încărcate gratuit în aplicație după ce sunt aprobate, dar nu câștigă niciun ban din asta. Se inspiră în cea mai mare parte din tendințele de pe „For You Page” de pe TikTok și cercetează diferite medii pentru a găsi cele mai bune idei pentru filtre.
După ce are conceptul său, el spune că sunt implicate multe programe pentru a crea designul și este nevoie de ceva modelare 3D pentru a ști cum va arăta în lumea reală. De asemenea, desginer-ul grafic are o slujbă la o firmă de marketing, dar își petrece timpul după serviciu derulând TikTok și lucrând la efecte.
În urmă cu trei luni, a lucrat la „Maxwell The Cat” timp de ore întregi înainte de a fi gata pentru a fi trimis spre evaluare pe Effect House. A găsit pisica, care provine dintr-un joc video, și un sunet, și s-a gândit: „Da, asta trebuie neapărat să fie un efect.” Acum, efectele sale au fost vizualizate de peste un miliard de ori pe TikTok, iar întreaga lume îi folosește creațiile.
„Poate că nu sunt plătit pentru asta, dar beneficiile sunt expunerea și șansa de a-mi crește audiența. Datorită acestor efecte, am reușit să-mi cresc numărul de urmăritori pe TikTok de la 200 la 27.000 în câteva luni. efectele mele virale m-au ajutat să-mi cresc afacerea AR FAM deoarece marile branduri au încercat să lucreze cu mine, iar faptul că fac parte din Effect House vine cu o comunitate de creatori care învață și împărtășesc informații. Știu că, de cele mai multe ori, nu voi fi etichetat de un TikToker atunci când îmi folosesc filtrele și am văzut locuri precum Clancy’s Auto Body Shop făcând marfă cu efectul meu, dar nu-mi pasă”, a spus Ilias Pistopoulos.
Citește și
- Țara care interzice turiștilor să facă drumeții singuri: „Când călătorești singur, în caz de urgență nu există nimeni care să te ajute”
- Cine este Peter Thiel, investitorul care avea 50 de milioane de dolari în Silicon Valley Bank când aceasta s-a prăbușit
- Cât de sigură este călătoria în Mexic? Sfaturile experților despre pericolele întâlnite