Franța nu mai lasă politicienii pe Twitter-ul albastru. Ce soluții au cei care au deja cont

Franța nu mai lasă politicienii pe Twitter-ul albastru. Comisia de verificare a conturilor de campanie consideră că abonamentul la rețeaua socială în perioade electorale este o modalitate de sponsorizare publicitară, scrie Le Figaro.

”Twitter Blue permite creșterea vizibilității unui cont și a mesajelor pe care le difuzează. Acest abonament plătit, prin funcționarea și finalitatea sa, este o nouă modalitate de sponsorizare publicitară. (…) Utilizarea în scopuri electorale a Twitter Blue a unui candidat și a echipei sale în cele șase luni care precedă un scrutin electoral ar fi contrară articolului L. 52-1 din codul electoral”, transmite comisia franceză.

Articolul citat interzice utilizarea în scopuri de propagandă electorală a oricărui procedeu de publicitate comercială prin intermediul presei sau al altor mijloace de comunicare audiovizuală.

Nu se știe ce vor face cei care au deja un abonament: va fi suspendat pe timpul campanie sau candidații vor trebui să deschidă un nou cont?

Citește și

Twitter, acționată în instanță pentru o taxă legală de 90 de milioane de dolari. Reacția unui fost director: „O, Doamne Dumnezeule!”

Noi restricții pentru utilizatorii Twitter. Mii de persoane raportează probleme la accesarea site-ului

Utilizatorii Twitter au găsit o metodă pentru a-și recupera bifa albastră de verificare. Trebuie doar să scrii câteva cuvinte cheie în biografie

Exit mobile version