• Franța nu mai lasă politicienii pe Twitter-ul albastru, este considerat publicitate electorală.
  • Politicienii nu mai au voie să folosească conturile plătite cu șase luni înainte de alegeri.
  • Comisia Electorală din Franța nu le oferă, încă, soluții celor care au deja un cont plătit pe rețeaua socială.

Franța nu mai lasă politicienii pe Twitter-ul albastru. Comisia de verificare a conturilor de campanie consideră că abonamentul la rețeaua socială în perioade electorale este o modalitate de sponsorizare publicitară, scrie Le Figaro.

”Twitter Blue permite creșterea vizibilității unui cont și a mesajelor pe care le difuzează. Acest abonament plătit, prin funcționarea și finalitatea sa, este o nouă modalitate de sponsorizare publicitară. (…) Utilizarea în scopuri electorale a Twitter Blue a unui candidat și a echipei sale în cele șase luni care precedă un scrutin electoral ar fi contrară articolului L. 52-1 din codul electoral”, transmite comisia franceză.

Articolul citat interzice utilizarea în scopuri de propagandă electorală a oricărui procedeu de publicitate comercială prin intermediul presei sau al altor mijloace de comunicare audiovizuală.

Recomandări

TOM STURRIDGE ESTE IAR SANDMAN
CASELE DE MODĂ MIZEAZĂ LITERAR
ȘEFUL OPEN AI ÎȚI PREZINTĂ NOUL TĂU COLEG
FRIENDS DON'T LIE
HORIA SABO MIZEAZĂ PE AI DREPT GENERATOR DE FORȚĂ DE MUNCĂ

Nu se știe ce vor face cei care au deja un abonament: va fi suspendat pe timpul campanie sau candidații vor trebui să deschidă un nou cont?

Citește și

Twitter, acționată în instanță pentru o taxă legală de 90 de milioane de dolari. Reacția unui fost director: „O, Doamne Dumnezeule!”

Noi restricții pentru utilizatorii Twitter. Mii de persoane raportează probleme la accesarea site-ului

Utilizatorii Twitter au găsit o metodă pentru a-și recupera bifa albastră de verificare. Trebuie doar să scrii câteva cuvinte cheie în biografie

Partenerii noștri