• În ziua premierei internaţionale, pe 21 iulie, bucureştenii vor avea oportunitatea de a păşi în Lumea Barbie.
  • Vineri, aceştia vor putea călători într-un Buick Invicta roz, o maşină vintage decapotabilă.
  • Uber Pink va fi disponibil gratuit pentru doritori în rondul Kiseleff.

Uber, în parteneriat cu Vertical Entertainment, compania care distribuie filmul Barbie în România, anunţă lansarea Uber Pink, o experienţă unică pentru fanii Barbie din Bucureşti.

În ziua premierei internaţionale, pe 21 iulie, bucureştenii vor avea oportunitatea de a păşi în Lumea Barbie. Vineri, aceştia vor putea călători într-un Buick Invicta roz, o maşină vintage decapotabilă, amintind de estetica filmului mult aşteptat.

Uber Pink va fi disponibil gratuit pentru doritori în rondul Kiseleff, urmând o rută circulară predefinită menită să parcurgă frumuseţea Bulevardului Kiseleff. Bucureştenii se vor putea bucura de experienţa inedită între orele 12:00 şi 21:00, pe 21 iulie. Pentru înscrieri, numărul de călătorii va fi limitat, fiecare durând aproximativ 20 de minute.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Google se alătură universului Barbie

Cu doar câteva zile înainte de lansarea noului film Barbie, Google a adăugat o surpriză pentru fani. Motorul de căutare a îmbrățișat „Kenergy” cu un nou ou de Paște pentru fanii care caută filmul.

Utilizatorii care caută filmul, regizorul acestuia sau cele două vedete principale, Margot Robbie și Ryan Gosling, vor avea un ecran roz strălucitor. Actualizarea este disponibilă atât pe mobil, cât și pe desktop, și schimbă fundalul alb obișnuit într-un roz folosit în filmul Barbie. Aceasta este cea mai recentă inovație dintr-un lung șir de activități promoționale pentru filmul extrem de așteptat, după lansarea unor postere de film, a unor păpuși Barbie și a unei serii de trailere atrăgătoare.

Citește și

Partenerii noștri