- Jeremy Scott se retrage din funcția de director de creație, după un deceniu în care a lucrat pentru casa de modă Moschino.
- Jeremy Scott a creat articole vestimentare atât pentru vedete și persoane publice, cât și pentru consumatorii de produse fashion de brand.
- Viziunea lui Scott a marcat puternic evoluția brandului Moschino prin imaginația sa, simțul umorului și ideile sale inedite.
- Până la momentul scrierii articolului, nu a fost anunțat niciun succesor al postului.
Directorul de creație al casei de modă Moschino, Jeremy Scott, va renunța la funcția sa după un deceniu de activitate, scrie The New York Times. Decizia a fost anunțată luni de către compania mamă a brandului, Aeffe S.p.A, printr-un comunicat de presă.
Plecarea lui Jeremy Scott marchează finalul unui capitol important, atât pentru Moschino, cât și pentru industria fashion. Compania transmite faptul că „Scott a scris un capitol fundamental în ceea ce privește moștenirea mărcii, cu stilul său pop-camp și umorul său incisiv – fidel renumitelor coduri ale Casei”.
Mesajul transmis de Jeremy Scott, fostul director de creație al Moschino
Odată cu anunțul încetării colaborării, Scott afirmă: „Acești zece ani la Moschino au fost o celebrare a creativității și imaginației. Sunt mândru de moștenirea pe care o las în urmă”.
Scott a debutat în anul 2013 la Moschino și a urmărit întotdeauna să creeze o satiră la adresa consumerismului și problemelor de natură socială. Acesta a abordat stilul pop-culture, realizând colecții inspirate din branduri renumite, precum McDonald’s, Barbie sau Sponge-Bob. Pe toată perioada celor zece ani petrecuți la faimoasa casă de modă, Jeremy Scott nu a încetat din a șoca prin creațiile sale.
Pe tot parcursul acestui deceniu, creațiile lui Scott au fost nelipsite de la evenimente importante în lumea vedetelor și de pe covorul roșu. Nu putem omite ținuta încrustată cu perle, creată pentru prima apariție a lui Cardi B la Met Gala, din 2018, sau rochia în formă de candelabru purtată de Katy Perry în 2019.
Cu toate acestea, viziunea lui Jeremy Scott a fost de a crea articole vestimentare de marcă, pe care oamenii să le poată purta în fiecare zi – precum huse de telefon în formă de produse de curățat geamuri sau genți în formă de cutii Happy Meal.