• Miley apare într-o serie de imagini senzuale și într-un videoclip pentru ochelarii de primăvară-vară ai mărcii.
  • Campania o prezintă pe Miley Cyrus într-un pat roșu dezordonat, purtând lenjerie de satin și o rochie corset.
  • Miley Cyrus are deja o mulțime de colaborări cu branduri importante, precum Gucci și Marc Jacobs.

Este cu siguranță anul lui Miley Cyrus. Cântăreața și compozitoarea a câștigat primul ei premiu Grammy luna trecută pentru succesul melodiei „Flowers” și tocmai a încheiat o colaborare cu Dolce & Gabbana, scrie The Standard.

Alături de modelul și actorul Matthew Nozska, Miley apare într-o serie de imagini senzuale și într-un videoclip (cu propria piesă numită „Heart”) pentru ochelarii de primăvară-vară ai mărcii.

Realizată de Mert Alas, bărbatul din spatele unora dintre cele mai sexy fotografii din modă, campania o prezintă pe Miley Cyrus într-un pat roșu dezordonat, purtând lenjerie de satin și o rochie corset. Artista poartă mai multe perechi de ochelari de citit și ochelari de soare din noul sezon.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Există ceva pentru fiecare fan al modei din anii 1990 și 2000, de la stiluri împodobite cu cristale, ochelari de soare fără rame cu logo și stilul Sharped al mărcii, cu punte dreaptă. Și dacă sunteți în căutarea unor noi ochelari, Miley Cyrus ne influențează cu o pereche de ochelari roz în stilul ochi de pisică supradimensionați.

Potrivit brandului, imaginile și videoclipul se referă „la o noapte de amintit. Miley este acolo, în toată alura ei, într-un moment înghețat în timp.” Momentul este „dimineața de după”, văzut printr-o serie de „poziții senzuale și grafice”, în timp ce Miley se mișcă în cearșaf și își trece mâinile de-a lungul picioarelor.

Miley Cyrus are deja o mulțime de colaborări cu branduri importante, precum Gucci și Marc Jacobs.

Partenerii noștri