• Elon Musk a spus că vrea să schimbe logo-ul Twitter.
  • Elon Musk a anunțat că logo-ul Twitter va conține litera X și a cerut sugestii utilizatorilor
  • Musk spune că această schimbare trebuia să aibă loc acum mult timp.

Elon Musk a spus că vrea să schimbe logo-ul Twitter, postând pe Twitter: „Și în curând ne vom lua rămas bun de la brandul Twitter și, treptat, de la toate păsările”, scrie Japan Times. Elon Musk și-a cumpărat o nouă jucărie în luna octombrie cu 44 de miliarde de dolari și continuă să se joace cu platforma. Ultima schimbare anunțată: un nou logo care să-l înlocuiască pe cel care datează din 2012.

Într-un tweet de duminică dimineața, proprietarul platformei de socializare a adăugat: „Dacă este postat un logo X suficient de bun în seara asta, vom lansa live în întreaga lume mâine”.

Așa cum ne-a obișnuit deja, Musk anunță schimbările semnificative de pe Twitter prin intermediul contului său oficial. Acum, el spune că Twitter își ia adio, „de la brandul Twitter și toate păsările”. Apoi a cerut utilizatorilor sugestii pentru un logo care să conțină litera X, lucru pe care el spune că trebuia să-l facă de mult timp.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Musk a schimbat denumirea oficială a companiei în X Corp după ce a cumpărat Twitter cu 44 de miliarde de dolari. Asta pentru că viziunea lui este să transforme platforma într-un superapp, precum WeChat din China. Acum, rămâne de văzut cum va arăta logo-ul Twitter și ce alte schimbări va mai face Musk.

Site-ul Twitter spune că logo-ul său, care înfățișează o pasăre albastră, este „cel mai recunoscut activ al nostru”, adăugând „De aceea suntem atât de protectivi față de ea”. Pasărea a fost înlocuită temporar în aprilie de câinele Shiba Inu al lui Dogecoin, care a sfârșit prin a contribui la adăugarea de până la 4 miliarde de dolari la valoarea de piață a monedei.

Compania lui Musk și-a concediat mai mult de jumătate din forța de muncă pentru a reduce costurile de când a cumpărat compania.

Citește și:

Partenerii noștri