- Disney transformă 20th Century Fox în 20th Television, într-un proces istoric de rebranding.
- 20th Century Fox se transformă în 20th Television pentru a marca diferența dintre cele două.
- Anul trecut, Disney a cumpărat majoritatea acțiunilor Fox, în valoare de 71.3 miliarde de dolari.
20th Century Fox, cel mai cunoscut brand și nume din industria de entertainment nu mai există în mod oficial, relatează CNN.
Disney a anunțat în cursul zilei de luni că „20th Century Fox” va trece printr-un proces de rebrading și se va transforma în „20th Television”.
Noul logo și grafica vor apărea oficial în toamna anului curent, odată cu difuzarea noilor seriale de televiziune.
Serialele de televiziune care au fost lansate înainte ca Disney să cumpere majoritatea acțiunilor Fox, anul trecut, vor păstra brandingul vechi.
Motivul pentru care Disney schimbă numele studiourilor de producție
Este clar că Disney vrea să scoată „Fox” din numele consacrat pentru ca acesta să nu se confunde cu produsele Fox Corporation rămase în grila companiei: Fox Entertainment, Fox Sports și Fox News.
De asemenea, Disney va rebrand-ui și ABC Signature Studios și ABC Studios în ABC Signature. Mai mult, Fox 21 Television Studios se va transforma în Touchstone Television.
„Numele și logo-urile noi marchează o nouă zi pentru ABC Signature, 20th Television și Touchstone Television, onorându-le istoria și trecutul, dar și puterea creativă a companiei Walt Disney”, a mărturisit Craig Hunegs, președintele Disney.
- Documentarul „Super/Man”, marele câștigător la Critics Choice Awards. Ce premii a obținut
- De la „E.T.” la „Game of Thrones”, călătorești prin muzica filmelor tale preferate. Andrei Tudor transformă seara într-un spectacol al emoției
- Ești fan Harry Potter? În inima Budapestei poți avea o experiență inedită la restaurantul tematic inspirat din seria de filme
- Blake Lively și Kim Kardashian, în centrul atenției la Gala LACMA. Ce ținute au ales
- Unde mergi în vacanță în Europa? Time Out face topul celor mai underrated orașe europene