- Disney transformă 20th Century Fox în 20th Television, într-un proces istoric de rebranding.
- 20th Century Fox se transformă în 20th Television pentru a marca diferența dintre cele două.
- Anul trecut, Disney a cumpărat majoritatea acțiunilor Fox, în valoare de 71.3 miliarde de dolari.
20th Century Fox, cel mai cunoscut brand și nume din industria de entertainment nu mai există în mod oficial, relatează CNN.
Advertisment
Disney a anunțat în cursul zilei de luni că „20th Century Fox” va trece printr-un proces de rebrading și se va transforma în „20th Television”.
Noul logo și grafica vor apărea oficial în toamna anului curent, odată cu difuzarea noilor seriale de televiziune.
Recomandări
Serialele de televiziune care au fost lansate înainte ca Disney să cumpere majoritatea acțiunilor Fox, anul trecut, vor păstra brandingul vechi.
Motivul pentru care Disney schimbă numele studiourilor de producție
Este clar că Disney vrea să scoată „Fox” din numele consacrat pentru ca acesta să nu se confunde cu produsele Fox Corporation rămase în grila companiei: Fox Entertainment, Fox Sports și Fox News.
De asemenea, Disney va rebrand-ui și ABC Signature Studios și ABC Studios în ABC Signature. Mai mult, Fox 21 Television Studios se va transforma în Touchstone Television.
„Numele și logo-urile noi marchează o nouă zi pentru ABC Signature, 20th Television și Touchstone Television, onorându-le istoria și trecutul, dar și puterea creativă a companiei Walt Disney”, a mărturisit Craig Hunegs, președintele Disney.
- Weekendul aduce filme pentru toate gusturile. Premiere pline de emoție, acțiune și tandrețe te așteaptă pe marile ecrane
- Ce se întâmplă în online? TikTok elimină filtrul „Chubby” după acuzații de body shaming
- Spune DA în paradis! Care sunt cele mai spectaculoase destinații pentru nunta ta de vis
- Care e trendul? Vitamin T: Vacanțele devin investiții pentru sănătate și longevitate
- Weekendul aduce filme pentru toate gusturile. Aventură clasică Disney, acțiune intensă și o biografie emoționantă te așteaptă pe marile ecrane.
Partenerii noștri