De-Influencing: Trend-ul care rivalizează cu influencerii. Ce schimbări propun de-influencers

Printre toate reclamele și influencerii de pe rețelele de socializare care îți spun ce să cumperi, există un nou trend în creștere care are un mesaj total diferit și care îți spune ce nu ar trebui să cumperi. Aceștia se numesc „de-influencers”.

Având în vedere că #deinfluencing a fost vizualizat de peste 449,5 milioane de ori numai pe TikTok, este o mișcare puternică care i-a determinat pe consumatori să își regândească obiceiurile de cumpărare și a determinat companiile să regândească autenticitatea planurilor lor de marketing, scrie CNN.

Ce este De-Influencing?


Înainte de a vorbi despre ce sunt de-influencerii, să recapitulăm ce fac influencerii.

Datorită cunoștințelor și expertizei lor într-un anumit domeniu, influencerii sunt capabili să influențeze deciziile urmăritorilor lor – fie că este vorba despre frumusețe, modă, alimentație sau wellness.

Pe de altă parte, de-influencers vor să încurajeze oamenii să nu cumpere lucruri sau să consume în exces, să fie mai puțin reactivi la tendințe și să fie mai atenți la achizițiile lor. Toate acestea se leagă de ideea de sustenabilitate.

De-Influencing încurajează un stil de viață sustenabil


Deciziile noastre de cumpărare au un impact uriaș asupra mediului înconjurător. Statisticile din cercetările Zero Waste Week arată că deșeurile de ambalaje din plastic din industria de frumusețe se ridică la peste 120 de miliarde de unități de ambalaje în fiecare an, contribuind la numărul alarmant de depozite de deșeuri.

Cum afectează noul trend brand-urile

Ascensiunea de-influencers va avea, de asemenea, un efect uriaș asupra strategiilor de marketing ale brand-urilor.

Atunci când planifică modul de prezentare a campaniilor lor și aleg influencerii cu care să lucreze, ne putem aștepta ca acestea să pună un accent mai mare pe transparență, autenticitate și alinierea valorilor pentru a evita o analiză negativă.

Dezavantajele de-Influencing


Ascensiunea De-Influencing ar putea duce la o creștere a sabotajului de brand, în care o afacere plătește pe cineva pentru a crea conținut care prezintă produsele altei afaceri într-o lumină negativă.

Citește și:

Exit mobile version