Cum a reușit un site misterios să devină popular în vremea epidemiei

Oficialii spanioli nu mai țin cont de studiile efectuate de universități, scrie cnn.com. Au ales să aibă încredere într-un site de agregare a datelor, Worldometer.

Epidemia de Covid-19 a crescut popularitatea site-ului. În ultimele șase luni, a avut aproximativ 2,5 milioane de accesări, față de doar 65 în primele șase luni ale anului 2019, potrivit statisticilor BuzzSumo. Acum, este unul dintre primele rezultate din Google pentru statistici referitoare la coronavirus.

Înainte de epidemie, Worldometer era cunoscut pentru statisticile sale referitoare la populația lumii sau numărul de mașini produse în respectivul an. El a fost lansat inițial în 2004 de Andrey Alimetov, un imigrant din Rusia, în vârstă de 20 de ani, care tocmai obținea atunci primul său job la New York. În 2005 – 2006, a trebuit să îl vândă. Noul proprietar cumpărase site-ul pentru a aduce trafic pe alte site-uri.

Astăzi, site-ul Worldometer aparține companiei Dadax LLC. Potrivit site-ului Worldometer, datele sale despre Covid-19 provin de la o echipă care „monitorizează informările de presă în timpul întregii zile“ și prin crowdsourcing.

Exit mobile version