Coca-Cola schimbă gustul uneia dintre băuturile sale

Noua rețetă – care optimizează aromele existente ale Coca-Cola Zero – începe să intre pe rafturi luna aceasta în Statele Unite, cu distribuție completă la nivel național în SUA și Canada începând din august, cu distribuție completă în septembrie. Toate ingredientele listate și informațiile nutriționale rămân aceleași”, se arată în anunțul companiei.

Potrivit New York Times, pe rețelele de socializare schimbarea a fost întâmpinată cu îngrijorare. Unii fani ai mărcii au promis că vor trece la alte băuturi. Alții și-au amintit de dezastrul de marketing din 1985, când Coca-Cola a dezvăluit „New Coke”, o versiune mai dulce a băuturii răcoritoare originale, respinsă de mulți americani.

Natalia Suarez, brand manager la Coca-Cola, spune că schimbarea vine din dorința companiei de a continua „să crească”. Pentru asta „trebuie să ne provocăm în continuare să inovăm și să diferențiem așa cum au făcut alte mărci iconice”, spune Suarez. „Peisajul consumatorului se schimbă mereu”, a adăugat ea, „ceea ce înseamnă că trebuie să evoluăm pentru a rămâne în față”.

Coca-Cola Zero, pe care compania a lansat-o în 2005, și-a mai schimbat aroma și în 2017, când compania a spus că produsul a fost „reformulat” astfel încât să aibă un gust mai bun decât Coca-Cola standard.

Exit mobile version