- Rihanna este cunoscută pe plan internațional nu doar pentru cariera sa artistică, ci și pentru brandul de cosmetice Fenty Beauty.
- Afacerea artistei este estimată la 2,8 miliarde de dolari.
- Rihanna reușește să își promoveze cu succes afacerea în China, folosindu-se de carisma și talentul ei culinar.
Rihanna este renumită atât pentru cariera sa muzicală, cât și pentru talentul ei antreprenorial. Afacerea artistei care a luat naștere din pasiunea ei pentru cosmetice și inclusivitate a cucerit întreaga lume.
Marți seara, Rihanna și-a făcut apariția la muzeul fotografiei din Shanghai pentru o campanie de promovare a cosmeticelor Fenty Beauty, scrie CNNstyle.
Conceptul „servin’ face” combinat cu „jianbing”- un fel de mâncare popular în China, au stârnit uimirea și admirația spectatorilor și internauților.
Rihanna și-a arătat talentul culinar în Shanghai
Îmbrăcată din cap până în picioare în negru, Rihanna a pregătit jianbing cu măiestrie. A spart un ou, a întins cu îndemânare sosul și a pus un biscuite deasupra apreciatului preparat street food.
Internauții au comentat cu umor pe rețeaua Douyin că artista face jianbing în loc să lanseze un nou album. În timp ce altcineva a scris pe Weibo „E prea bună la asta, e greu de crezut că este prima dată.”
Rihanna este foarte apreciată în China, recent făcându-și apariția pe coperta revistei Vogue China. În 2011 a fost numită „Regina din Shandong”, după ce hitul „We Found Love” a fost tradus fonetic în mandarină „weifang de ai”, „iubirea din Weifang”, un oraș din provincia Shandong.