- MrBeast a depășit canalul T-Series în numărul de abonați pe platforma YouTube, stabilind un nou record.
- T-Series, o casă de discuri indiană care încărcă trailere și videoclipuri muzicale, a deținut recordul pentru cel mai mare canal YouTube timp de cinci ani.
- Elon Musk, a încurajat creatorii de conținut, inclusiv pe MrBeast, să-și împărtășească conținutul pe noua sa platformă.
„MrBeast” a depășit canalul „T-Series” în ceea ce privește abonații de pe platforma YouTube.
Casa de discuri indiană „T-Series”, care încarcă trailere și videoclipuri muzicale, a deținut recordul pentru cel mai mare canal YouTube timp de cinci ani.
Jimmy Donaldson, tânărul de 26 de ani, a făcut acum istorie pe platformă cu 269 de milioane de abonați. Acesta și-a creat un renume datorită cascadoriilor riscante pe care le posta pe canalul său, relateaza BBC.
În aproape 800 de videoclipuri, acesta a câștigat interesul publicului prin diverse scene. Printre care, videoclipurile „îngropat de viu”, sau chiar prin punerea în scenă a unei versiuni reale a serialului „Squid Game”.
Din venitul substanțial pe care îl obține din activitățile sale, creatorul recunoaște că donează o proporție semnificativă, motivând că acest lucru îl face fericit.
Elon Musk l-a încurajat pe MrBeast și pe alți creatori de videoclipuri să-și împărtășească conținutul pe noua sa platformă X. Acesta și-a exprimat recunoștința și entuziasmul pentru contribuția lor la această comunitate în devenire.
Într-o postare pe platforma X, „MrBeast” a spus că l-a „răzbunat” în cele din urmă pe PewDiePie.
Felix Kjellberg, deținătorul canalului PewDiePie, este fostul cel mai cunoscut creator de conținut de pe platforma YouTube.
Aducerea creatorilor atât de populari pe X este o strategie a CEO-ului Elon Musk. Jimmy Donaldson a mărturisit faptul că a câștigat 250.000 de dolari din primul său videoclip postat pe această platformă.