• Marcel Ciolacu își propune să facă produsele românești cunoscute și pe TikTok.
  • 150 de miliarde de lei vor fi alocate pentru sprijinirea economiei locale și a IMM-urilor, spune premierul.
  • Alexandru Negrea, expert în social media: „Mi se pare cinic din partea premierului să trimită acest mesaj”.
  • Totuși, „ce face acum Marcel Ciolacu pe TikTok poate fi un exemplu bun de promovare pe social media pentru orice firmă”.

Marcel Ciolacu vrea să promoveze produsele românești pe TikTok! Cu un buget de 150 de miliarde de lei, premierul promite să sprijine economia locală, astfel încât cârnații românești să ajungă în trending. 

Ajută o astfel de strategie? Doar dacă lăsăm cinismul la o parte, spune Alexandru Negrea, expert în social media: „Declarația lui Marcel Ciolacu este un pic cinică, având în vedere că recent tocmai a lovit IMM-urile despre care vorbește acum cu un mesaj de solidaritate, cu niște taxe noi și cu niște modificări legislative care nu sunt tocmai în avantajul lor, dar dacă lăsăm cinismul la o parte, poate că ar putea fi ceva bun acolo. TikTok chiar e o platformă incredibilă de promovare pentru orice IMM care are niște resurse la dispoziție, fie că vorbim despre bani, fie că vorbim despre timp pe care l-ar putea aloca pentru crearea de conținut acolo, sunt oportunități mari”.

Cum ar arăta o promovare eficientă a firmelor românești pe TikTok?

Alexandru Negrea a explicat, pentru Aleph News, cum ar putea în mod real să ajute firmele românești promovarea pe rețele sociale precum TikTok: „Oricât de ciudat ar părea, ce face acum Marcel Ciolacu pe TikTok poate fi un exemplu bun de promovare pe social media pentru orice firmă, mai ales pentru firmele mici, adică un owner de business sau un specialist într-un anumit domeniu care se duce acolo și povestește oamenilor practic ce face el în fiecare zi, ce provocări are, cum le rezolvă. Cam despre asta e vorba pe TikTok, despre acest storytelling la orice oră din zi și din noapte”.

Recomandări

CE TE SURPRINDE LA GRAMMY?
GALA GRAMMY E ȘI DESPRE MODĂ
CINE CÂȘTIGĂ PREMIILE GRAMMY?
CRYING HAPPY TEARS
CHATBOȚII PREIAU FLIRTUL PE TINDER
O LUĂM UȘOR?

Secretul e să ajungi la oamenii care ar putea fi interesați de produsele tale”, mai spune Alexandru Negrean. Apoi, „își face treaba produsul, prețul, branding-ul și așa mai departe. E o întreagă suită acolo de discipline care se combină”.

Citește și

Partenerii noștri