• Între 2018 și 2023 au fost analizate peste 12.000 de clipuri care neagă criza climatică.
  • YouTube este cea mai utilizată platformă socială iar 9/10 tineri o folosesc.
  • Google „Timelapse” îți arată efectele crizei climatice din 1984 până în present.

Dezinformarea câștigă tot mai mult teren pe Youtube în ceea ce privește criza climatică – arată Center for Countering Digital Hate.  Sunt multe aspecte de analizat. Între 2018 și 2023 au fost analizate peste 12.000 de videoclipuri de pe 96 de canale de YouTube care promovează această negare a crizei climatice. YouTube este și cea mai utilizată platformă iar 9/10 tineri o folosesc. De ce nu există o reglementare? Potrivit calculelor raportului, YouTube ar câștiga până la 13 milioane de dolari anual din reclamele de pe aceste videoclipuri.

Soluția? Tot internetul.

Google Earth are funcția „Timelapse” unde poți vedea pozele din satelit de azi, de ieri, de acum 10 ani, sau din 1984. Diferențele se văd.  DiCaprio a avut probleme când a filmat „The Revenant”. Echipa de filmare a trebuit să meargă până în extremitatea sudică a Argentinei doar pentru a putea găsi zăpadă pentru a finaliza filmul.

Sau ne uităm la noi în grădină. Ultima iarnă aprigă în România a avut loc în 1995, și vorbim de nămeți de până la 5 metri. Și nu doar în România observăm acest lucru.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Citește și

Partenerii noștri