• Odată cu neînțelegerile apărute în colaborarea ducilor de Sussex cu platforma Spotify, fanii se întreabă cum vor reuși aceștia să susțină un stil de viață luxos.
  • Hollywood-ul mocnește de zvonurile care ar putea oferi un răspuns surprinzător.
  • Meghan ar putea semna un contract de colaborare cu celebrul brand de modă Dior.

Când știrea a ricosat în întreaga lume că podcastul Spotify al lui Meghan Markle a fost eliminat – pe fondul acuzațiilor amare că ducesa și soțul Harry ar fi „escroci” – echipa ei de la Hollywood, cu putere mare, era deja într-un război, scrie DailyMail.

Condusă de agentul Ari Emanuel, carismaticul șef al agenției de talente William Morris Endeavour (WME), misiunea de a reinventa Meghan este deja în plină desfășurare.

Una dintre teorii care circulă în Hollywood este că Meghan ar putea semna un contract de colaborare cu celebrul brand de modă Dior. Având în vedere stilul său impecabil și pasiunea pentru moda de înaltă calitate, această asociere ar părea una naturală pentru ea. Prin urmare, Meghan ar putea deveni o prezență de top în lumea modei, cu o influență majoră asupra tendințelor și a preferințelor consumatorilor.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

„Au existat zvonuri de săptămâni întregi că ea este pe cale să semneze un acord cu Dior, care a pus la suprafață barfa. Dacă reușește asta, atunci nimeni nu își va aminti că micul ei podcast prost a fost anulat după un sezon”, a spus aseară un cunoscut socialist din Beverly Hills.

WME susține că lucrează de săptămâni la rebranding-ul lui Meghan

Ducesa, în vârstă de 41 de ani, a fost cufundată în întâlniri de când a semnat cu Emanuel, aparent fără a ține seama de un nor de furtună și mai mare care s-ar putea aduna, în timp ce gigantul de streaming Netflix efectuează o „evaluare în curs” a acordului său de 80 de milioane de lire sterline cu Sussex.

„Știam că urmează anunțul Spotify”, a spus o sursă de la WME. „Ar putea fi un șoc pentru toți ceilalți, dar lucrăm de săptămâni la rebranding-ul lui Meghan. Ari este cel mai bun din afaceri atunci când vine vorba de afaceri corporative și de a câștiga bani. Este încântat să o reprezinte pe Meghan și și-a depus toată energia în asta. Ofertele s-au răspândit, inclusiv de pe alte platforme de podcast.”

Acordul Spotify de 15 milioane de lire sterline al familiei Sussexes a fost semnat în 2020, dar a oferit doar 13 ore de programare în doi ani și jumătate: 12 episoade din podcastul Meghan’s Archetypes și o specială unică de sărbători.

Lovitura de încheiere a înțelegerii a fost exacerbată de directorul executiv al Spotify, Bill Simmons, șeful său de inovare și monetizare podcast, descriind cuplul drept mici escroci.

Citește și

Partenerii noștri