• Tinerii europeni sunt mai înclinați să renunțe la șofat sau la copii pentru a proteja planeta.
  • YouGov a analizat tineri din UK, Danemarca, Franța, Germania, Italia, Spania și Suedia.
  • Tinerii spun că renunțarea la plasticul de unică folosință nu ajută nu ajută în oprirea crizei climatice.

Tinerii europeni sunt mai înclinați să renunțe la șofat, să adopte regimul vegan sau să nu aibă copii, asta spune un sondaj recent YouGov realizat în Marea Britanie, Danemarca, Franța, Germania, Italia, Spania și Suedia.

Totul pentru a „salva planeta”, susțin aceștia, iar datele de mai jos mai spun că cei cu vârsta între 18 și 24 de ani sunt dispuși pentru aceste schimbări. Tot ei consideră că renunțarea la plasticul de unică folosință sau creșterea mai multor plante nu ajută cu mult în situația crizei climatice.

Aproximativ 28% din tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani vor să aibă mai puțini copii și 30% din segmentul 25-34 de ani se alătură cauzei. Dacă vorbim de hainele second hand, numerele arată așa: 35% aparțin segmentului 18-24 de ani, 38% aparțin segmentului 25-34 de ani și 26% sunt persoanele peste 65 de ani.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Horațiu Simion: Social Media este sursa principală de informare a tinerilor

Horațiu Simion, student, a fost la Aleph News și a spus că: „ Vedem că este foarte mare la prețul la energie și imposibilitatea tot mai mare de a de a deveni proprietar la vârste mai tinere și apare crearea unei dependențe tot mai tot mai mari de generațiile anterioare și din acest motiv nevoia de schimbare devine tot mai mare în rândul tinerilor.”

„Aș spune că social media joacă un rol fundamental. În primul rând pentru că este principala sursă de informare a generației de azi, a tinerilor. Nu mai este televizorul și nici presa scrisă”, a adăugat Horațiu Simion.

Citește și:

Partenerii noștri