- Experții afirmă că satisfacția resimțită de consumatori este atât de puternică, încât îi determină pe aceștia să nu mai evalueze rațional deciziile.
- În era digitală, nevoia se amplifică, deoarece shopping-ul online facilitează întreg procesul de cumpărare.
- Radu Leca: Suntem împinși să cumpărăm haotic
Să cumperi decorațiuni pentru bradul de Crăciun sau cadouri pentru cei dragi poate fi cel mai frumos
moment din întreaga perioadă a sărbătorilor de iarnă. Experții afirmă că satisfacția resimțită de consumatori este atât de puternică, încât îi determină pe aceștia să nu mai evalueze rațional deciziile pe care le iau. În era digitală, nevoia se amplifică, deoarece shopping-ul online facilitează întreg procesul de cumpărare.
Advertisment
Radu Leca, psiholog, spune că suntem împinși să cumpărăm haotic. „Avem de-a face cu un marketing extrem de violent și de virulent. Iar noi suntem împinși să cumpărăm aceste produse, iar în capul nostru apare noțiunea de satisfacție emoțională.”
„Tot modul în care din punct de vedere psiho-emoțional suntem manipulați mizerabil și ne lăsăm manipulați în acest sens de notă tipul de vinovăție de care noi ne încărcăm de-a lungul timpului, pe tot parcursul anului”, explică Radu Leca.
Recomandări
Citește și
- Mii de atacuri cibernetice au „inundat” rețeaua energetică a Europei. Ce măsuri iau oficialii și cercetătorii
- 2 șefi din MAI au fost demiși, după ce Cătălin Cherecheș a fugit din țară folosind buletinul unui văr
- Pe cine angajează Tim Cook? CEO-ul Apple: „Este un sentiment incredibil să lucrezi cu oameni care scot la iveală ce e mai bun din tine”
Partenerii noștri