Nu este o jachetă, e un ascensionist!

Moncler, un simbol al aventurilor de iarnă, un brand unic și consecvent, a construit o poveste de succes, dusă fără compromisuri. Calitatea, patrimoniul, creativitatea și inovația sunt termenii uzitați de Moncler pentru a defini conceptul de lux.
Originile numelui se află chiar în rădăcinile sale: Moncler este de fapt prescurtarea satului Monestier-de-Clermont, un sat de munte lângă Grenoble. Aici, René Ramillon și André Vincent au înființat compania în 1952. Producția de echipamente pentru alpiniști și schiori a început să fie apreciată încă de la debut. 
Celebrul Lionel Terray, alpinist de renume mondial, prieten cu René și André a devenit interesat de unul dintre produsele lor – o jachetă umplută cu puf de gâscă. Item-ul a fost proiectat inițial pentru cei care erau nevoiți să lucreze în condiții climatice extreme.
René Ramillon l-a invitat pe Lionel Terray să ofere consultanță și suport tehnic pentru proiectarea unei colecții care urma să-i poarte numele „Moncler pour Lionel Terray”. Acest moment a dus compania pe o cale ascendentă.
Și a mai reușit să esaladeze pe culmile succesului în momentul în care brand-ul a fost ales să însoțească prima echipă din istorie care a ajuns pe temutul vârf himalayan K2. Astfel, reputația mărcii a crescut și mai mult, iar jachetele și echipamentele Moncler erau cunoscute ca fiind ideale pentru expedițiile grele.
În 2014, la șase decenii de la acest record, Moncler a sărbătorit momentul istoric oferind din nou îmbrăcaminte și echipamente expediției K2.
Din 2003, miliardarul italian Remo Ruffini este preșdintele și CEO-ul companiei, care a infuzat brand-ul cu design modern și a lansat o serie de articole realizate în colaborare cu unele dintre cele mai consacrate nume din industria modei.
Jacheta Moncler nu este doar un simplu articol de îmbrăcăminte, e un icon puternic ancorat în istorie, vădit din fuziunea dintre cercetare, inovație și lux.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Partenerii noștri