Nu este un corset, este semnătura lui Gaultier!
Advertisment
Dintre nenumăratele creații semnate de Jean Paul Gaultier, memorabilă a rămas interpretarea plină de spirit a corsetului. Bustiera din mătase propusă pentru turneul mondial „Blond Ambition” al Madonnei din anii ’90 reprezintă o adevărată imagine a ubicuității în cultura pop.
„L’enfant terrible de la mode”, nume în care se regăsește chiar și astăzi, a unit scena și catwalkul declanșând un fenomen global în jurul unei piese. Gaultier nu a fost primul care a observat puterea de subversiune a desuurilor. Vivienne Westwood, Christian Dior, Thierry Mugler sau John Galliano au venit cu propuneri îndrăznețe în anii 70 și 80, dar geniul creator al lui Gaultier a fost singurul care a reușit să facă din corset un icon al modei.
Recomandări
Să fie succesul datorat faptului că a desoperit dragostea pentru modă la o vârstă foarte fragedă? Împins de curiozitate, la vârsta de 8 ani a căutat prin dulapul bunicii sale și a fost fascinat de corsetele ei, de la care s-a inspirat mai târziu. Corsetul a devenit obiect de semnătură pentru casa de modă.
„Am privit-o deseori pregătindu-se pentru muncă și am observat diferite detalii despre toaletă, apoi, amintindu-mi acest lucru, am venit cu o rochie-corset.” – spune designerul.
Acum, după mai bine de 50 de ani dedicați modei, colecția avangardistă de corsete sau rochii-corset, au transformat trupul femeii în cel mai divin instrument muzical.
Partenerii noștri