Cea mai cunoscută rețea hotelieră din întreaga lume renunță la serviciile de menaj zilnic

Înainte de pandemia de coronavirus, serviciile de curățenie zilnică din hoteluri erau la ordinea zilei. Totuși, Hilton a decis să renunțe la aceste servicii, conform USA Today, relatează publicația BestLife.

Hilton va oferi serviciile de curățenie doar atunci când clienții hotelului cer asta, iar noua politică a intrat în vigoare încă de pe 5 iulie 2021.

„Din ceea ce ne-au spus oaspeții noștri, ne-am dat seama că fiecare are un nivel de confort și nu toți se simt ok cu ideea cu cineva intră în camere lor de hotel”, au transmis oficialii Hilton într-un comunicat.

„Îi încurajăm pe oaspeții noștri să comunice la recepție dacă vor sau nu serviciile noastre de curățenie cât timp sunt cazați în hotelurile noastre”, au mai transmis cei de la Hilton.

În timp ce Hilton spune că aceasta este o încercare de a corespunde nevoilor oaspeților, menținând șederea lor cât mai liniștită, nu toți oaspeții sunt fericiți cu noua politică.

Ryan Pulliman, din Las Vegas, a spus că sejurul său la Hotel del Coronado, un complex al Hilton Worldwide, a fost „dezamăgitor”. El spune că din cauza acestei schimbări s-a confruntat, în unele momente, cu podele pline de nisip, lipsa prosoapelor curate în cameră sau cu patul nefăcut.

Hilton operează o serie de mărci hoteliere diferite, printre care și Waldorf Astoria, LCR Hotel & Resorts și Conrad. Acestea trei vor continua să ofere servicii de menaj zilnic, iar politica nu se va schimba. Totuși, chiar și oaspeții acestui hotel pot renunța la acest serviciu.

„Cazarea dumneavoastră în hotel depinde doar de alegerile dumneavoastră. Doar voi puteți controla șederea într-unul dintre hotelurile noastre”, scrie pe website-ul companiei.

Exit mobile version