• SU7 standard are un preț de 215.900 de yuani (aproximativ 30.000 de dolari).
  • Compania a declarat că a avut 50.000 de comenzi în mai puțin de 30 de minute de la lansare.
  • Xiaomi vizează partea superioară a pieței auto chineze – cea mai mare din lume

Producătorul de smartphone-uri din Beijing, Xiaomi, a lansat joi prima sa linie de vehicule electrice, Speed ​​Ultra 7 – cunoscut sub numele de SU7 – într-un eveniment fastuos la Beijing, scrie Business Insider.

SU7 standard are un preț de 215.900 de yuani (aproximativ 30.000 de dolari). Acesta costă cu aproximativ 30.000 de yuani mai puțin decât Modelul 3 al Tesla din China. Versiunea Pro costă 245.900 de yuani (aproximativ 34.000 de dolari). Versiunea Max costă 299.900 de yuani (aproximativ 41.500 de dolari).

Compania a declarat că a avut 50.000 de comenzi în mai puțin de 30 de minute de la lansare, conform CarNewsChina.

Recomandări

MUSIC HEALS THE SOUL
CE RESTAURANTE SUNT PREMIATE ÎN SUA?
LIMERANȚA ASCUNDE PROBLEME DIN TRECUT
TU CÂT TIMP PETRECI PE TELEFON?
TU BEI CAFEA? IATĂ CE AR TREBUI SĂ ȘTII

Pentru Lei Jun, cofondatorul și CEO-ul miliardar al Xiaomi, lansarea marchează o performanță extraordinară. Vehiculul său electric a reușit să fie pus în vânzare la doar trei ani după ce compania sa a declarat că se aventurează dincolo de electronicele de larg consum.

În decembrie, Lei Jun a scris pe X despre experiența sa de a conduce 100 de mașini pentru a „învăța din punctele forte ale fiecăreia” și a câștiga „experiența de primă mână” pe care a simțit-o necesară pentru a construi o mașină competitivă. Efortul a dat roade. Xiaomi a spus că SU7 poate merge de la zero la 100 de kilometri pe oră în 2,78 secunde.

„Pe măsură ce ne apropiem de cea de-a 3-a aniversare a călătoriei noastre de producție de vehicule electrice, „Lupta pentru Xiaomi EV” continuă să mă alimenteze pe mine și pe echipa mea. Rămânem hotărâți să facem o mașină grozavă!” a spus CEO-ul Xiaomi pe X.

Va reuși Xiaomi pe piața auto?

Xiaomi este cel mai bine cunoscut pentru vânzarea de smartphone-uri. Datele de la Counterpoint Research au descoperit că, în primele șase săptămâni ale anului, Xiaomi deține o cotă de 13,8% din piața smartphone-urilor din China.

Xiaomi a beneficiat de un parteneriat cu Beijing Automotive Group, care a permis companiei să acceseze rapid un permis de producție, conform Bloomberg. Parteneriatul ar putea ajuta Xiaomi să construiască aproximativ 200.000 de vehicule electrice pe an.

Desigur, Xiaomi nu are succesul garantat doar pentru că este gata să vândă acum vehiculele electrice.

Piața vehiculelor electrice a fost în declin. Producătorii de automobile rivali precum Tesla și BYD sunt implicați într-un război al prețurilor pentru a atrage consumatorii.

Xiaomi vizează partea superioară a pieței auto chineze – cea mai mare din lume. Aceasta s-ar putea dovedi a fi o provocare în China, unde producătorii de vehicule electrice se luptă cu încetinirea cererii.

Partenerii noștri