- Magazine online, ca eBay, Amazon, Levi’s și Shopify introduc inteligența artificială în practicile lor.
- Amazon promite că funcția sa de potrivire cu A.I te ajută să-ți găsești mărimea potrivită.
- Levi’s a experimentat chiar și cu modele făcute cu A.I. pentru a „crește diversitatea”.
Oricine poate achiziționa online copii ale articolelor de îmbrăcăminte scumpe care ajung cu viteze record la domiciliu și pentru o fracțiune din prețul inițial, scrie The Verge. Această practică a făcut ca articolele să fie accesibile – adesea în detrimentul lucrătorilor care produc produsele – și a creat obiceiuri de cumpărături care pot fi risipitoare și impulsive.
Un gigant al e-comm, Shopify, estimează că între 20% și 30% din achizițiile online sunt returnate. În același timp, Federația Națională de Retail spune că aproximativ 18% din comenzile online sunt returnate.
Casa de modă online, Finesse, promite să schimbe asta. Motivele lor sunt de a reduce supraproducția utilizând A.I. pentru a-și comercializa și proiecta hainele exact pentru publicul lor.
Comercianții au îmbrățișat Inteligența Artificială generativă. Vânzătorii eBay pot genera automat descrieri ale produselor. Amazon promite că funcția sa de potrivire A.I. vă va ajuta să găsiți mărimea potrivită pentru îmbrăcăminte. Shopify a lansat instrumente A.I. pentru a edita imagini. Levi’s a experimentat chiar și cu modele create de inteligență artificială pentru a „crește diversitatea” fără a angaja de fapt diverse modele. În mod nesurprinzător, clienții nu au fost încântați.
Poate inteligența artificială să-ți îmbunătățească experiența de shopping online?
Cumpărăturile cu ajutorul inteligenței artificiale îmbunătățesc experiența clienților. Cum? Fac fiecare tranzacție mai ușoară, mai eficientă și profund personalizată. În esență, inteligența artificială poate face ca shopping-ul online să fie la fel de plăcut ca și mersul la cele mai bune magazine. Acest lucru îi încurajează pe cumpărătorii online să se întoarcă la afacerea ta și să devină clienți fideli.