Așa nu și așa da, când e vorba de AI în publicitate

Nu e ușor să ghicești ce efect vor avea reclamele o dată ce le realizezi cu AI. Iar în 2025 evoluția acestui gen de publicitate a fost paradoxală. Cei de la McDonald au fost nevoiți să renunțe la clipul care folosea personaje generate artificial după ce au primit critici. Acum, unul dintre personajele lor a ajuns vedetă criticând și rețelele de fast food și practica AI în domeniu.

Efectul folosirii personajului deja cunoscut este șocant, dar și mai tare lovește discursul privind creativitatea. Mai mult, noua formulă adoptată de creativi accentuează și nevoia unor angajamente morale.

AI în publicitate are și povești de succes

O cu totul altă poveste spune un lup generat artificial. Povestea lui a adunat fani care vorbesc în lacrimi despre efectul reclamei. Dar și despre felul în care AI în publicitate are perspective bune. Lupul generat cu AI are acum o poveste care a provocat sentimentele urmăritorilor. Iar efectul său este în concordanță cu sentimentele pe care și de doresc mulți de Crăciun.

Exit mobile version