- Telfar a fost menționat în versurile lui Beyoncé și a fost purtat de mai multe celebrități, de la Lil Nas X la Alexandria Ocasio-Cortez.
- Un brand a permis clienților să determine costul a 29 de piese noi de îmbrăcăminte sport, listându-le la prețurile de en-gros.
- Prețul stabilit în funcție de cererea clienților ar deveni „prețul permanent” pentru recumpărarea acelui articol.
Un brand a permis clienților să determine costul a 29 de piese noi de îmbrăcăminte sport, listându-le la prețurile de en-gros. Telfar a fost menționat în versurile lui Beyoncé și a fost purtat de mai multe celebrități, de la Lil Nas X la Alexandria Ocasio-Cortez, scrie The Guardian.
După cum a afirmat Babak Radboy, directorul de creație al Telfar, pentru Fast Company, inițiativa brandului dezvăluie cât de arbitrare pot fi unele dintre costurile din modă.
„Dacă am cere 600 de dolari pentru hanoracul cu glugă, atunci o singură categorie de persoane l-ar cumpăra – cea care și-l poate permite”, a declarat Radboy. Așa că au venit cu un preț care să ajute la menținerea articolelor la prețuri accesibile și la îndemâna unei pături cât mai largi de clienți. „Multe mărci folosesc prețul ca o barieră de intrare”, a spus Clemens. „Nu am vrut niciodată asta pentru brandul meu”.
Acest lucru, evident, contravine deceniilor de raționament al lumii modei, conform căruia ținutele la comandă trebuie să coste sume mari de bani. „Stabilirea dinamică a prețurilor este pur și simplu cool și o rară lovitură autentică la adresa capitalismului din domeniul modei, pentru a crea un sistem în care cele mai bine vândute articole dintr-o colecție sunt cele mai accesibile”, a declarat Tashjian, director de presă de la Harper’s Bazaar.
De când a pornit colecția omonimă, în 2005, Clemens a respins întotdeauna ideea că hainele de lux sunt sinonime cu produse scumpe. Clemens, născut în Queens din părinți imigranți liberieni, îmbrățișează referințele clasei muncitoare în designul său. A creat uniforme pentru angajații White Castle și a organizat evenimente la Rainbow Shops, un lanț de magazine cu prețuri mici. Fanii spun adesea că motto-ul brandului este și motto-ul personal, atunci când vine vorba de incluziune: „Nu este pentru tine, este pentru toată lumea”.
Citește și:
VIDEO. Noul album Metallica va putea fi ascultat la cinema. Când va fi lansat
VIDEO. Pink primește trofeul „Icon” la premiile muzicale iHeartRadio 2023
Jacob & Co. lansează un ceas de 20 de milioane de dolari. Cum descrie CEO-ul companiei noul produs