STUDIU. Șapte din 10 adulți au un „loc fericit”. 93% spun că al lor este în aer liber

Șapte din 10 adulți britanici susțin că au un „loc fericit”. Până la 93% spun că acest loc special este în aer liber, au descoperit cercetările, conform The Mirror.

Generațiile mai în vârstă se regăsesc mai des în activitățile în aer liber. 39% dintre aceștia sunt cei mai fericiți când fac o plimbare la țară, iar 45% când sunt la plajă. Între timp, generația Z este cea mai mulțumită atunci când urmărește un apus de soare Milenialii spun că momentul lor fericit este atunci când se relaxează în propria grădină sau când stau cu copiii lor.

Sondajul efectuat pe 2.000 de adulți a constatat, de asemenea, că cei care au un loc fericit au, de obicei, trei locuri care îi ajută să-și îmbunătățească starea de spirit. Pentru 59%, cele mai multe sau toate dintre aceste locuri sunt afară.

Activitățile în aer liber ajută sănătatea mintală

49% spun că este important pentru sănătatea lor mintală să aibă un loc fericit în care să poată evada. 54% experimentează un impuls de sănătate mintală după ce au petrecut timp afară.

Studiul a mai constatat că 64% dintre respondenți se simt mai sănătoși atunci când petrec timp în aer liber. 73% dintre ei se bucură să exploreze locuri în care nu au mai fost niciodată.

54% spun că acest lucru îi ajută să se simtă mai conectați la natură. 35% cred că îi ajută să se „deconecteze” de haosul vieții de zi cu zi. În medie, adulții evadează în locul lor fericit de nouă ori pe lună. Boomerii și cei mai în vârstă merg cel mai des, iar milenialiii cel mai puțin.

Pentru a profita la maximum, adultul obișnuit stă în acea locație timp de 66 de minute pentru a maximiza beneficiile, potrivit cercetării efectuate de OnePoll.com. Și dacă nu pot ajunge acolo atât de des pe cât și-ar dori, 18% se simt frustrați, în timp ce 15% sunt enervați. De asemenea, cercetarea a concluzionat că trei din 10 au nevoie de cizme de mers pentru a-și vizita locul fericit. 37% au nevoie de ochelari de soare, iar o cincime au nevoie de îmbrăcăminte impermeabilă.

Costwold Outdoor îți oferă un Happy Place kit

Cercetarea a fost comandată de Cotswold Outdoor. Elinor Faye, ambasadoare Cotswold Outdoor și adeptă a traiului conștient a spus: „Un loc fericit poate însemna lucruri diferite pentru diferiți oameni – dar pentru mulți se referă la aer liber. Rezultatele acestei cercetări sugerează că, în timp ce toate grupele de vârstă au o dragoste pentru activitățile în aer liber, această legătură se adâncește pe măsură ce îmbătrânești. Este grozav să vezi că dragostea pentru natură este împărtășită pe scară largă între generații. Beneficiile de a fi în aer liber sunt numeroase și bine documentate – este incredibil pentru bunăstarea ta mentală și fizică. Încălzirea vremii este oportunitatea perfectă pentru ca oamenii să petreacă mai mult timp în aer liber.”

Gemma Evans, director de produs la Cotswold Outdoor, a creat un Happy Place kit pe baza cercetării. Ea a spus: „Știm că clienții noștri caută un kit care să îi ajute să arate și să se simtă grozav. Pentru noi contează că oferim funcționalitatea necesară pentru a vă bucura de aer liber, oferind în același timp un stil care poate fi purtat în viața de zi cu zi.”

Exit mobile version